کد خبر : 1602155 | 14 فروردين 1398 ساعت 15:40 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاکری: گلزنی در روز تولد، شادی آن را دو چندان می کند

هواداران خیالشان راحت، از جان مایه می گذاریم

یونس شاکری، مهاجم گلزن پدیده معتقد است وضعیت این تیم در جدول خاص است و اجازه نمی دهند در میانه راه، کارشان نیمه‌تمام بماند و زحماتشان هدر رود.

به گزارش "ورزش سه"، گلزن مشهدی ها که در بازی اخیر پدیده نیز توانست گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند درباره دیدار برابر پارس جنوبی و پیروزی در آن دیدار گفت: خدا را شکر می‌کنم که با پیروزی مقابل پارس جنوبی جم، هواداران را خوشحال کردیم و عیدی کوچکی به آنها هدیه کردیم. کسب پیروزی در این برهه از لیگ واقعا سخت است. تیم‌ها همه در حال تلاش برای کسب رتبه بهتر هستند و پارس هم ابدا نمی‌خواست بازنده باشد. وضعیت ما در جدول خاص است و نمی‌خواهیم اجازه دهیم در میانه راه، کارمان نیمه‌تمام بماند و زحماتمان هدر رود.


یونس شاکری درباره شرایط تیم و مشکلاتی که پیش از این وجود داشت گفت: از روز نخست لیگ با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم کردیم اما با همدلی میان بازیکنان و دانش کادرفنی، تا امروز توانسته‌ایم بهترین نتایج پدیده شهرخودرو در تاریخ لیگ برتر را کسب کنیم. هواداران بدانند تا پایان راه و هفته آخر، برای خوشحالی‌شان از جان مایه می‌گذاریم.


مهاجم پدیده درباره گلزنی در روز تولد خود نیز گفت: همه نفرات تیم با هم در لحظه گلزنی و دریافت گل به یک اندازه سهیم هستند. خوشحالم که در روز تولدم موفق شدم برای تیمم گلزنی کنم و خوشحالی‌ام با سه امتیازی شدن گلم، دوچندان شد. امیدوارم بتوانیم در مصاف با فولاد هم به روند خوبی که در سال ۹۸ آغاز کرده‌ایم استمرار بخشیم.

 

1394832


شاکری درباره دیدار پیش روی تیم برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد یکی از تیم‌های خوب و سرسخت لیگ است که چه در دور رفت و چه در جام حذفی، حسابی اذیت‌مان کرد. مقابل این تیم بی‌گدار به آب نمی‌زنیم اما برای سه امتیاز وارد میدان می‌شویم.


شاکری در پایان گفت: باید از حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهرخودرو تشکر کنم، زیرا از وقتی باشگاه به ایشان واگذار شده، شرایطمان با گذشته به کل متفاوت است و خوشبختانه ایشان با عملکرد خوبش، در نقش ناجی ظاهر شده و کاملا آرامش داریم.

دیدگاه‌ها