کد خبر : 1602156 | 14 فروردين 1398 ساعت 15:46 | 74.7K بازدید | 0 دیدگاه

با گلزنی به ویارئال

برابری مسی با یک رکورد تاریخی رونالدو

لیونل مسی بار دیگر نقش رهبر را در بارسا ایفا کرد و توانست زمینه برای بازگشت دراماتیک آبی اناری ها در برابر ویارئال را فراهم کند.

برابری مسی با یک رکورد تاریخی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه لاسرامیکا ابتدا با دو گل مالکوم و کوتینیو برابر میزبانش ویارئال پیش افتاد اما سپس در عین ناباوری 4 گل دریافت کرد. بازی به دقیقه 89 رسیده بود و پیروزی ویارئال قطعی به نظر می رسید اما ضربه کاشته لیونل مسی فاصله را به یک گل کاهش داد و سپس لوئیس سوارز دقیقه 93، بازگشت را کامل کرد.

 

 

1348664

 

 

مسی با گلی که به ثمر رساند، توانست با رکورد تاریخی رونالدو برابری کند. او حالا 414 گل در رقابت های لیگ برای بارسا به ثمر رسانده است. تا روز گذشته رونالدو با 414 گل در رقابت لیگ از این حیث میان 5 لیگ معتبر دنیا رکورددار بود. او 311 گل برای رئال در لالیگا، 84 گل برای یونایتد در لیگ برتر و 19 گل هم برای یووه در سری آ ایتالیا به ثمر رسانده است.

 

همچنین مسی با گلی که از روی ضربه کاشته به ثمر رساند، تعداد گل هایی که به این شکل زده است را در فصل جاری به عدد 6 رساند. در این فصل هیچ بازیکنی حتی نتوانسته بیش از سه ضربه کاشته را به گل تبدیل کند. جالب اینکه مسی فصل قبل نیز توانسته بود شش ضربه کاشته را گل کند. پیش از او رونالدینیو توانسته بود در یک فصل، شش ضربه کاشته را وارد دروازه کند.

دیدگاه‌ها