کد خبر : 1602207 | 14 فروردين 1398 ساعت 18:58 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره های بزرگ به نژادپرستی در سری آ (عکس)

شعارهای نژادپرستانه هواداران کالیاری خطاب به مویس کین، گلزن جوان یوونتوس، بسیاری از ستاره های فوتبال را به واکنش واداشته است.


به گزارش "ورزش سه"، برتری دیشب یوونتوس مقابل کالیاری حواشی فراوانی به همراه داشت و شعارهای تند نژادپرستانه حاضران در استادیوم بعد از گلزنی مویس کین باعث شد بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال به این اتفاق و البته مصاحبه بعد از بازی لئوناردو بونوچی که ساعتی پیش نیز آن را پس گرفت واکنش نشان دهد. بونوچی ابتدا اذعان داشت خود مویس کین نیز به دلیل رفتارهای تحریک آمیز، 50 درصد در رخ دادن این اتفاق موثر بوده است.

 

1394893

 

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچسترسیتی که اخیرا خودش هم قربانی شعارهای نژادپرستانه شده در پاسخ به صحبت های لئوناردو بونوچی: فقط باید به چنین حرف هایی خندید.

 

1394891

 

بلیس ماتوئیدی، هافبک فرانسوی یوونتوس و هم تیمی مویس کین نیز اینگونه واکنش نشان داد: سفید+ سیاه، نه به رفتارهای نژادپرستانه.

 

همچنین پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد نیز در صفحه رسمی خود نوشت: من حامی هرگونه مبارزه ای با رفتارهای نژادپرستانه هستم زیرا همه ما با هم برابریم. مردمان خوب ایتالیا نباید اجازه بدهند یک گروه کوچک نژادپرست صدای آنها باشند.

 

1394892

دیدگاه‌ها