کد خبر : 1602232 | 14 فروردين 1398 ساعت 20:25 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

نه تبریزی گل زد، نه بارانی؛

10 دقیقه نفس گیر؛ تیغ دولبه برای استقلال

تیم فوتبال استقلال در دقایق پایانی دیدار با سایپا هم از برد جا ماند و هم از باخت فرار کرد.

به گزارش ورزش سه، در دیدار دشوار پس از باخت دربی، امروز شاگردان وینفرد شفر نیاز مبرمی به پیروزی مقابل سایپا داشتند تا یک ریکاوری مناسب روحی انجام دهند و همینطور به رقابت تنگاتنگ کورس قهرمانی بازگردند.

 

اما دیدار با سایپا سخت تر از چیزی بود که مورد تصور آبی ها بود. بازیکنان استقلال توانستند موقعیت های مختلفی روی دروازه حریف سختکوش خود ایجاد کنند ولی درخشش حامد فلاح زاده و مدافعان سایپا به همراه چاشنی شانس که به کمک سایپا آمد، در نهایت استقلال را ناکام گذاشت.

 

آخرین موقعیت بزرگی که نصیب بازیکنان استقلال شد، ضربه سر شیرجه ای مرتضی تبریزی بود. سانتر نسبتا کوتاه فرشید اسماعیلی به محوطه جریمه سایپا، فرصت را در اختیار تبریزی قرار داد ولی این مهاجم مثل توپ های قبلی باز هم در گشودن دروازه حریف ناکام ماند تا آه حسرت از سکوهای ورزشگاه آزادی برخیزد.

 

1394924

 

اما در این مسابقه تیم سایپا هم چندان دست و پا بسته نبود و تعدادی موقعیت خوب روی دروازه حریف خود ایجاد کرد. عمده فرصت های تیم سایپا در نیمه اول به دست آمد ولی آخرین توپی که شاگردان علی دایی روی دروازه استقلال بردند، یکی از جدی ترین موقعیت های کل مسابقه بود. ارسال بازیکنان سایپا از جناح راست دفاع استقلال، به ضربه محکم صادق بارانی منجر شد که توپ با اختلاف اندک به شکلی خطرناک از کنار دروازه سید حسین حسینی به بیرون رفت. این اتفاق، حسرت بسیار عمیقی را برای علی دایی به دنبال داشت. دایی که تقریبا به تساوی در ورزشگاه آزادی راضی شده بود، در آستانه کسب یک برد لحظه آخری قرار داشت و در سمت مقابل، استقلالی ها که تازه توپ خطرناک و از دست رفته مرتضی تبریزی را فراموش کرده بودند، پس از چند دقیقه گل نشدن موقعیت بسیار خطرناک سایپا به نظاره نشستند. در واقع استقلال در فاصله کمتر از 10 دقیقه، هم شانس برد در این بازی را داشت و هم ممکن بود با یک باخت شوکه کننده ورزشگاه را ترک کند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها