کد خبر : 1602312 | 15 فروردين 1398 ساعت 09:58 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: ایکاردی خوب بود ولی انتظارمان از او بیشتر است

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر میلان، بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل جنوا که با گلزنی ایکاردی تازه بازگشته به ترکیب همراه بود گفت با وجود درخشش ایکاردی، از او انتظار بیشتری دارد.

اسپالتی: ایکاردی خوب بود ولی انتظارمان از او بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میلان دیروز در خانه جنوا به مصاف این تیم رفت و با پیروزی 4-0 مقابل حریف امتیاز خود را به عدد 56 رساند تا موقعیتش را در رتبه سوم جدول سری آ مستحکم‌تر کند. یکی از مهمترین اخبار این بازی بازگشت ایکاردی به ترکیب اینتر بود. لوچانو اسپالتی سرمربی اینتر در پایان بازی از درخشش ایکاردی تعریف کرد ولی گفت از او انتظار بیشتری دارد.

 

ایکاردی از روز نهم فوریه تا بازی دیروز دیگر برای اینتر بازی نکرده بود. در تنش‌هایی که در ماه‌های اخیر بین ایکاردی و باشگاه اینتر رخ داده بود، ستاره آرژانتینی بازوبند کاپیتانی خود را از دست داده بود و همسر و مدیر برنامه‌هایش واندا نارا در تلاش بود تا قراردادی جدید بین ایکاردی و اینتر به امضا برسد. اما دیروز ایکاردی در جنوا با پیراهن نراتزوری به میدان رفت، یک گل زد، یک گل ساخت و باعث اخراج شدن کریستین رومرو، بازیکن حریف شد تا نقش مهمی در پیروزی 4-0 اینتر داشته باشد.

 

1395030

 

اسپالتی در پایان بازی گفت:" هدف من در وهله اول این است که تیمم عملکرد عالی و پخته‌ای داشته باشد. بازیکنانی مثل ایکاردی همیشه گل می‌زنند یا گل می‌سازند ولی مدیریت کل بازی به عهده کل تیم است. ایکاردی باید بیشتر در روند تیمی مشارکت کند و پیوندهای خود را با تیم محکم‌تر کند. چون این تیم است که او را در موقعیتی قرار می‌دهد که بتواند گلزنی کند".

 

1395031

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" ولی مائورو امروز بازی خیلی خوبی انجام داد. ایکاردی امروز نشان داد در جریان بازی چه شخصیت برجسته‌ای دارد. او حتی می‌توانست یک گل دیگر هم به ثمر برساند". اسپالتی در ادامه صحبتهایش افزود:" ما در رتبه سوم جدول هستیم ولی تیمهای زیاد دیگری همچنان برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ می‌جنگند. ما مثل همیشه باید تا آخرین لحظه به جنگیدن ادامه دهیم".

 

دیدگاه‌ها