کد خبر : 1602330 | 15 فروردين 1398 ساعت 10:44 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

غول کش آلمانی نتوانست از پس بایرن برآید

بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان، مقابل هایدن‌هایم دسته‌دومی، به زحمت موفق شد به پیروزی رسیده و به مرحله بعدی صعود کند. نبردی که رسانه‌های آلمانی از آن به عنوان جدال داود و جالوت یاد می‌کنند.

غول کش آلمانی نتوانست از پس بایرن برآید

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 5-4 بایرن مونیخ بر تیم دسته‌دومی هایدن‌هایم در جام حذفی آلمان از نظر هیجان و افت و خیز، چیزی از یک فیلم سینمایی هیجان‌انگیز کم نداشت. بازی‌ای را تصور کنید که همه این عوامل را در خود دارد: پیروزی میلی‌متری تیمی بزرگ بر تیمی کوچک و ناشناخته، اخراج بعد از بررسی صحنه بوسیله کمک‌داور ویدیویی، 9 گل در 90 دقیقه، یک هت‌تریک و دو پنالتی!

 

1394968

 

 کدام فوتبالدوست پیدا می‌شود که برای تماشای چنین بازی‌ای هیجان نداشته باشد و نخواهد به تماشای آن بنشیند؟ البته شکی نیست که این بازی برای هواداران بایرن سخت و اعصاب خردکن بوده ولی تماشای آن برای تماشاچیان بی‌طرف بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

 

اما بایرن چرا در این بازی تا این حد به زحمت افتاد؟ این سوال تنها یک جواب دارد: ضعف در دفاع. مشکل بزرگ بایرن از زمانی آغاز شد که نیکلاس سوله مدافع این تیم در دقیقه 13 از زمین اخراج شد تا بایرن بازی را 10نفره ادامه دهد. هواداران بایرن معتقد بودند کارت قرمز بیش از حد سخت‌گیرانه بوده ولی رابرت آندریچ بازیکن حریف در صورتی که با خطای سوله متوقف نشده بود مسلماً دروازه بایرن را باز کرده بود.

 

1395056

 

بواتنگ در این بازی از زمانی که به میدان آمد بسیار ضعیف ظاهر شد و هایدن‌هایم روی ضعف بواتنگ سرمایه‌گذاری کرده و از این ناحیه توانست بایرن را به شدت آزار دهد. عملکرد رافینیا روی گل دوم هایدن‌هایم هم واقعا ضعیف و باورنکردنی بود.

 

1395054

 

در هر صورت، ده نفره بودن در بخش عمده بازی نمی‌تواند دلیل موجهی باشد که تیمی مثل بایرن در مقابل تیم کوچکی مثل هایدن‌هایم با نتیجه 4-2 عقب بیفتد. تکل هوملس که باعث شد داور یک پنالتی به سود هایدن‌هایم اعلام کند واقعا حرکتی آماتوری بود که از مدافعی با شهرت هوملس واقعا بعید به نظر می‌رسید.

 

1395055

 

کوواچ در مصاحبه بعد از پایان بازی نشان داد که از عملکرد اسفناک تیمش در مقابل تیم دسته‌دومی هایدن‌هایم آگاه است. بایرن در دوران مربی‌گری کوواچ بازی‌های زیادی را در حالی پشت سر گذاشت که هواداران این تیم و کارشناسان باور نمی‌کردند شاهد بازی تیمی با این همه ستاره بوده‌اند، تیمی که در طول یک دهه گذشته نامش برای به  هراس افکندن هر حریف بزرگی کافی بوده است. باید دید سرمربی کروات بایرن مونیخ می‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل بوندس‌لیگا و در رقابت دشوار تیمش با بوروسیا دورتموند، مشکلات عمده‌ای که بخشی از آنها در بازی دیروز نمایان شد را رفع کند؟

 

 

 

دیدگاه‌ها