کد خبر : 1602347 | 15 فروردين 1398 ساعت 11:30 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پرتغالی، مصمم برای جدایی از بایرن مونیخ

رناتو سانچس، هافبک پرتغالی بایرن مونیخ که دیروز در دیدار بایرن در جام حذفی آلمان بار دیگر در ترکیب این تیم نبود می‌گوید از وضعیت خود ناراضی است و به صورت جدی به ترک بایرن فکر می‌کند.

ستاره پرتغالی، مصمم برای جدایی از بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، رناتو سانچس، دیروز زمانی که بازیکنان بایرن مونیخ در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان به مصاف هایدن‌هایم رفتند، بار دیگر توسط نیکو کوواچ از ترکیب بایرن کنار گذاشته شد. ستاره پرتغالی که پیش از این هم به دلیل کم بازی کردن در ترکیب غول باواریایی ابراز نارضایتی کرده بود با اتفاق دیروز گفت از شرایطش در بایرن ناراضی است و به صورت جدی قصد ترک این باشگاه را دارد. سانچس می‌گوید روزهای حضورش در بایرن به پایان نزدیک شده و تصمیم او برای ترک این باشگاه قطعی است.

 

این در حالی است که سانچس زمانی که در سال 2016 به آلیانز آرنا آمد بسیاری از تحلیل‌گران از آینده درخشان او در فوتبال اروپا خبر می‌دادند. سانچس آن زمان به تازگی به همراه تیم ملی کشورش پرتغال قهرمان اروپا شده بود و جایزه معتبر بهترین بازیکن جوان جام ملتهای اروپا را بدست آورده بود.

 

1338708

 

اما سانچس در فصل 2017-2018 از سوی بایرن به سوانسی قرض داده شد. تصمیمی که این ستاره پرتغالی را از مدیران بایرن به شدت عصبانی کرده بود. زمانی که سوانسی از لیگ برتر سقوط کرد و سانچس به بایرن بازگشت امیدوار بود این بار بتواند به یکی از بازیکنان فیکس غول باواریایی تبدیل شود ولی او امسال هم تنها 14 بار برای بایرن بازی کرده و تنها در 4 بازی فیکس بوده است.

 

رناتو سانچس دیروز به خبرنگاران گفت:" فصل هنوز تمام نشده و دو ماه تا پایان این فصل زمان داریم. همه چیز ممکن است ولی راستش نمی‌دانم به هدفم می‌رسم یا نه".

 

هافبک پرتغالی بایرن در ادامه گفت:" نیمکت‌نشینی انگیزه بازیکن را نابود می‌کند. در این شکی نیست. من همچنان منتظرم ولی اعتراف می‌کنم که از این شرایط راضی نیستم".

 

 

دیدگاه‌ها