کد خبر : 1602364 | 15 فروردين 1398 ساعت 12:16 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

بعداز 4 ماه بازی نکردن؛ بهتر از این نمی شد

محمدی مهر: برای کارهای بزرگ هنوز وقت هست

مدافع راست استقلال می گوید به دلیل احترام به هواداران و تصمیمات شفر در این هفته ها سکوت کرده است.

محمدی مهر: برای کارهای بزرگ هنوز وقت هست

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد محمدی مهر در غیبت چند بازیکن کلیدی استقلال بعد از هفته ها به ترکیب اصلی این تیم رسید و از ابتدا برای آبی پوشان برابر سایپا به میدان رفت. مدافع راست استقلالی ها که در این دیدار اثرات نیمکت نشینی در او مشخص بود، در گفت و گو با ورزش سه درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده که مشروح آن در ادامه می آید:


دیدار با سایپا چطور بود؟


بازی خوبی بود اما فکر میکنم در ‌نیمه اول ما بازی بهتری انجام دادیم و موقعیت هم داشتیم اما با بد شانسی به گل تبدیل نشد. در ‌نیمه دوم هم تیم شرایط خوبی داشت اما فکر کنم بازی مستقیم تیم سایپا یک مقدار کار تیم ما را سخت کرد که با این شرایط ما بازهم چندتا موقعیت خوب داشتیم اما در گلزنی بدشانس بودیم و تمرکز لازم را نداشتیم.


بعد از چند وقت در ترکیب استقلال قرار گرفتی؟


 فکر کنم بعد از حدود ۴ ماه و نیم بازی رسمی انجام دادم که شرایط خیلی سختی بود. من نیم فصل اول شرایط خوبی داشتم و روز به روز روندم بهتر میشد و خیلی خوب جا افتاده بودم اما بعد بازی با نفت آبادان کادر فنی تصمیم گرفت من به میدان نروم و من هم به تصمیم کادر احترام گذاشتم زیرا استقلال باشگاه بزرگی است و من تمام تلاشم را میکنم که روز به روز بهتر بازی کنم تا برای تیم مثمر ثمر باشم اما خب بعد از مدت ها بازی نکردن و دور از شرایط مسابقه بودن، حضور در ترکیب کار بسیار سختی است.
 

قبول داری باخت در دربی کار استقلال در لیگ و آسیا را سخت کرد؟


بازی دربی تمام شد. ما بازیهای مهم دیگری در پیش داریم. ما باید بتوانیم شرایط را تغییر بدهیم؛ بخاطر هواداران هم که شده باید سعی کنیم باتلاش بیشتر و شرایط روحی بهتر در بازیهای پیش رو نتایج خوبی بگیریم و با وجود اینکه کار ما برای قهرمانی سخت شده است، مطمئن هستم می توانیم دوباره نتایج خوبی کسب کنیم و منتظر لغزش بقیه مدعیان باشیم. ۶ بازی پیش رو داریم که همه بازیها برای ما مثل فینال می ماند.

 

1395126

 

بازی با الهلال را چطور می بینی و آیا شانس بازی داری؟

 

بازی با الهلال شرایط خاص خودش را دارد و ما از امروز تمرینات خودمان را برای بازی مقابل الهلال آغاز می کنیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم. بازی کردن من هم به نظر آقای شفر بستگی دارد و من تابع تصمیمات ایشان هستم.

 

راستی در این مدت سکوت کردی و برخلاف بازیکنان ایرانی که به محض بازی نکردن مصاحبه می کنند اعتراض نکردی؟


برای اینکه خودم یک روز هوادار بودم و می دیدم بعضی از این مصاحبه ها چقدر هواداران را ناراحت می کند؛ بابت بازی نکردن ناراحت بودم اما تابع تصمیم کادر فنی و تجربه آقای شفر هستم و هر روز تمرین می کردم تا بالاخره نوبت من هم بشود و خوشحالم که هواداران دراین مدت به من انگیزه تلاش بیشتر دادند و دلیل سکوت من را متوجه شدند. امیدوارم آنها در این روزای سخت کنار ما باشند.

دیدگاه‌ها