کد خبر : 1602376 | 15 فروردين 1398 ساعت 12:47 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی کلوپ در مورد عملکرد اخیر محمد صلاح

یورگن کلوپ با لحنی طنزآلود به دفاع از ستاره مصری خود، محمد صلاح پرداخت.

شوخی کلوپ در مورد عملکرد اخیر محمد صلاح


به گزارش "ورزش سه"، عدم توفیق در گلزنی در هفته های اخیر باعث افزایش انتقادات از عملکرد محمد صلاح در ترکیب لیورپول شده، اما کلوپ با اشاره به آمار درخشان او در دو فصل اخیر مدعی شد نمی توان گفت وقت خداحافظی محمد صلاح رسیده است.

 

کلوپ گفت: "اگر شما در مورد شرایط کل تیم صحبت می کنید و ما برای دو یا سه بازی موفق به گلزنی نشویم آنچه شما می گویید درست خواهد بود، اما تا زمانی که شانس گلزنی ایجاد کنیم، همه چیز خوب است.

 

1394348

 

اگر شانس گلزنی ایجاد نکنیم نشان می دهد که مشکل داریم و از نظر من این حقیقتی قطعی است. شاید این پاسخی نباشد که مردم علاقه دارند بشنوند، اما من اینگونه فکر می کنم و محمد صلاح نیز چنین حسی دارد. صلاح همیشه با سرعت فراوان در امور هجومی شرکت داشته و موقعیت های فراوانی برای لیورپول ایجاد می کند و به نظر من او همیشه تهدیدی برای رقبا محسوب می شود.

 

من نمی خواهم بازیکنی وقتی به زمین می رود خود را ملزم به گلزنی بداند و به نظر من یک بازیکن باید حس کند بهتر است دروازه رقبا را باز کند. امسال تمام تکیه ما روی محمد صلاح نیست، اما او در مقایسه با سایر بازیکنان در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.

 

به نظر من دوران حرفه ای صلاح هنوز تمام نشده است. او در سال جاری 20 گل به ثمر رسانده و مجموعا بنابراین در دو سال گذشته 60 بار دروازه رقبا را باز کرده که این خیلی هم بد نیست."

دیدگاه‌ها