کد خبر : 1602420 | 15 فروردين 1398 ساعت 16:47 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

گربه سیاه نساجی علیه قلعه نویی

وینگر نساجی امیدوار به تکرار عملکرد فصل گذشته مقابل تیم امیر قلعه نویی است.

گربه سیاه نساجی علیه قلعه نویی

به گزارش “ورزش سه”، امید سینگ که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت شرایط حضور در ترکیب نساجی مازندران را کسب کرده، یکی از بازیکنانی است که مجید جلالی امیدوار به درخشش او در جدال با سپاهان برای کسب نتیجه در دیدار خانگی است.


نساجی مازندران در شرایطی فردا جشن تولد شصت سالگی خود را در استادیوم خانگی برگزار می‌کند که دیداری سخت مقابل شاگردان امیر قلعه نویی پیش رو دارد. سپاهان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در شرایطی راهی مازندران شده که نساجی طی دیدارهای اخیر خود تیمی موفق در جدال‌های خانگی نشان داده و جز به ذوب آهن در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به تیمی نباخته است.


مجید جلالی که در نیم فصل راهی نساجی شده، علیرغم مشکلاتی که طی هفته‌های اخیر از حیث مالی و مدیریتی متوجه تیمش شده، امیدوار به کسب نتیجه با توجه به حمایت هواداران تیمش است.


امید سینگ، وینگر تکنیکی نساجی یکی از بازیکنانی است که جلالی با توجه به سابقه موفقش در تقابل با امیر قلعه نویی امیدوار به درخشش اوست. وینگر نساجی که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون در اختیار تیم قرار دارد، فصل گذشته و در ترکیب پارس جنوبی ستاره اول تیمش برابر ذوب آهن با هدایت امیر قلعه نویی بود که با ثبت یک گل و گرفتن یک پنالتی سهم زیادی در شکست سه بر یک این مربی ایفا کرد. اکنون باید دید سینگ در استادیوم شهید وطنی و با حمایت هواداران مازنی نیز بار دیگر موفق به تکرار درخشش خود مقابل قلعه نویی و تیمش خواهد شد و سپاهان را با چالش مواجه خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها