کد خبر : 1602457 | 15 فروردين 1398 ساعت 19:06 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه 3- کارون اروند خرمشهر 1

لیگ یک/ جدال ته جدولی ها را نود ارومیه برد

نود ارومیه موفق شد با درخشش مهاجم گلزن خودش کارون اروند خرمشهر را از پیش رو بردارد.

لیگ یک/ جدال ته جدولی ها را نود ارومیه برد

 به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های لیگ دسته اول دو تیم انتهایی جدول نود ارومیه و کارون اروند خرمشهر در ورزشگاه تختی ارومیه  به مصاف هم رفتند .


این دیداربه علت اینکه هردو تیم در انتهای جدول به بسرمی بردند  از حساسیت ویژه ای برخوردار بود و هر دومربی این بازی را به نوعی 6 امتیازی تلقی می کردند.


دراین بازی پر گل این بازیکنان نود ارومیه بودند که موفق شدند با نتیجه سه بر یک شاگردان هومن افاضلی را شکست دهند  تا با دو امتیاز بیشتر از این تیم در رده دوازدهم جدول رده بندی  قرار بگیرند .این درحالی است  تیم فوتبال کارون اروند در هفته گذشته به علت عدم پرداخت مطالبات بازیکنانش دست به اعتصاب زده بودند و تمریناتشان را تعطیل کرده بودند .


در دقایقی از این بازی، بازیکن تیم اروند کارون خرمشهر که روی به بازی خشن آورده بود از داور مسابقه کارت قرمز دریافت و از زمین بازی اخراج شد.


اولین گل این دیدار را احسان پیرهادی مهاجم سابق باشگاه نساجی در همان ابتدای بازی به ثمر رساند تا خرمشهری ها را به کسب پیروزی یک  دیدار خارج از خانه امیدوار کند اما در نیمه دوم  ورق برگشت و فرزاد محمدی کاری کرد کارستان چرا که در دقایق (48،52،79) سه بار دروازه کارون را باز کرد تا با ثبت یک هت تریک به موقع تیمش را از منطقه سقوط نجات دهد و شمار گل های خود را در جدول گلزنان به 10 گل افزایش دهد.


گفتنی است این دیدار با حضور«نادر قاضی‌پور» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دیدگاه‌ها