کد خبر : 1602460 | 15 فروردين 1398 ساعت 19:45 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: در 18 سالگی بهتر از هادسن اودوی بودم

کالوم هادسن اودوی، پدید 18 ساله چلسی به قدری خوش درخشیده که اخیرا پیراهن تیم ملی انگلیس را نیز به تن کرده است.

هازارد: در 18 سالگی بهتر از هادسن اودوی بودم

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که چلسی چندان حال و روز خوشی ندارد شاید بهترین اتفاق، ظهور پدیده ای به نام کالوم هادسن اودوی بوده است. بازیکنی که همین حالا بایرن حاضر است هزینه ای زیاد برای جذب او متحمل شود و هنوز مشخص نیست که او فصل بعد در چه باشگاهی توپ خواهد زد.

 

 

1395274

 

 

ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی معتقد است که هادسن اودوی باید در چلسی حفظ شود:« این البته تصمیم مربی است که چه بازیکنانی در ترکیب ثابت قرار بگیرند. ما 4 وینگر در تیم داریم. خودم، پدرو، ویلیان و هادسن اودوی. معتقدم هادسن نباید ناامید شود و قطعا نوبت او هم خواهد شد و می تواند آینده چلسی باشد. او باید در چلسی بماند و امیدوارم باشگاه نیز با من هم عقیده باشد.»

 

هازارد که خود در 17 سالگی در سطح اول فوتبال دنیا بازی کرد و به شهرت رسید، ادامه داد:« (با خنده) فکر می کنم من در 18 سالگی بهتر از کالوم بودم. فکر نمی کنم نیازی به صحبت من با او باشد. اگر او نیاز به مشاوره دارد، من همینجا هستم. هیچ مشکلی نیست و توصیه هایم را به او خواهم داشت اما او همین حالا هم بازیکن بزرگی است و این من را سورپرایز نمی کند.

کالوم از روز اول با ما تمرین کرده و مهارت های زیادی دارد. او در همین سن کم توانایی هایش را نشان داده است. او بی تاب بازی در لیگ برتر بود و الان در سطح اول فوتبال بازی می کند. اعتماد به نفس او وقتی توپ را در اختیار دارد، مثال زدنی است. با این وجود او هنوز جوان است و جا برای پیشرفت بسیار خواهد داشت. معتقدم کالوم در چلسی خوشحال است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها