کد خبر : 1602462 | 15 فروردين 1398 ساعت 19:22 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش درخشان برای بازگشت به ترکیب؛

سیامک نعمتی؛ در نقش ستاره و منجی (عکس)

سیامک نعمتی عملکرد بسیار خوبی در مقابل پیکان داشته و ستاره تیم پرسپولیس بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند هفته نیمکت نشینی، برانکو ایوانکوویچ سیامک نعمتی را در باز با پیکان در ترکیب اصلی قرار داد تا او جای مهدی ترابی بازی کند. نعمتی که در نیم فصل اول مهره فیکس و به نوعی آچار فرانسه پرسپولیسی ها بود، از ابتدا با انگیزه ظاهر شد و تلاش کرد تا در فرآیند هجومی تیمش موثر باشد.

 

او که پشت سر علی علیپور و ماریو بودیمیر در موقعیت ها همیشه حضور داشت، سرانجام در دقیقه 45 با جای‌گیری بسیار خوب در محوطه جریمه، شوت دفع شده مهدی شیری را تبدیل به گل کرد تا قفل دروازه مهدی امینی شکسته شود.

 

این پنجمین گل نعمتی بود که او را در رده دوم جدول گلزنان پرسپولیس نگه داشت و همچنین به یکی از گلزن ترین هافبک های لیگ تبدیل کرد. نعمتی پس از گل خوشحالی چندانی انجام نداد و احترام هم تیمی های سابقش را نگه داشت اما بوسه ای بر پیراهن پرسپولیس زد تا علاقه اش به این تیم را نمایان کند.

 

در نیمه دوم هم هافبک چپ شماره 88 پرسپولیس نمایش قابل قبولی را داشت. در چند صحنه با استارت های انفجاری چند متر را طی کرد و بازیکنان پیکان را از پیش رو برداشت اما ضربات او راهی به دروازه نیافتند.

 

او که در نیمه اول قصد داشت با ضربه قیچی دروازه امینی را باز کند، در نیمه دوم هم با پاس علیپور صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه اش با اختلاف کم به بیرون رفت.

 

نمایش نعمتی به قدری مورد توجه برانکو قرار گرفت که سرمربی تیم پرسپولیس در دو تعویض ابتدایی ترجیح داد رسن و نوراللهی را بیرون بکشد و به نعمتی، ستاره امروز تیمش فرصت بیشتری بدهد؛ بازیکن چالاکی که در بازی با تیم سابقش شادابی زیادی از خود نشان داده و امیدوار است با این نمایش خوب، به ترکیب اصلی تیم برگردد.

 

گل نعمتی تاکنون تک گل سرخ ها در مقابل پیکان بوده و گلی ۳ امتیازی به شمار می‌آید که در روز موقعیت سوزی مهاجمان پرسپولیس، غنیمت بزرگی برای برانکو محسوب میشود.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها