کد خبر : 1602480 | 15 فروردين 1398 ساعت 20:27 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

بحث انتخاب سرمربی در اختیار تاج است

شیعی: برانکو سرمربی تیم ملی نمی شود

مدیرعامل پیکان بعد از یک شکست تکراری به سئوالات همیشگی خبرنگاران ، پاسخ های تکراری داد!

شیعی: برانکو سرمربی تیم ملی نمی شود

به گزارش ورزش سه ، محمود شیعی که تیمش 2-0 به پرسپولیس باخته بود در اتاق شیشه ای ورزشگاه شهرقدس در پاسخ به سئوالی درباره بازی گفت: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم در آسیا هم موفق باشند. زور ما به پرسپولیس نرسید. آنها تیمی یکدست، یکدل و پرمهره هستند. پرسپولیس تیمی است که به فینال آسیا رفته، قدرت زیادی دارد و به آنها تبریک می‌گویم. حرف دیگری ندارم.


سئوال بعدی از او درباره سرمربی تیم ملی بود که او مثل سایر اعضای هیئت رییسه نام گزینه های احتمالی را رو نکرد و گفت: در هیئت رئیسه هنوز اسمی نیامده است. قرار شده گزینه نهایی به هیئت رئیسه بیاید، کارشناسی‌ها صورت بگیرد و گزینه را در هیئت رئیسه معرفی کنند. در آخرین جلسه که مجمع فدراسیون بود، گزینه‌ای مشخص نشد. با این حال بحث انتخاب سرمربی تیم ملی در اختیار آقای تاج است و رئیس فدراسیون هم در این زمینه تمام مسائل را دنبال می‌کند و در نهایت سرمربی تیم ملی به هیئت رئیسه معرفی خواهد شد.


عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در واکنش به این سؤال که آیا صحت دارد وزیر ورزش و جوانان برانکو ایوانکوویچ را برای هدایت تیم ملی پیشنهاد داده است و آیا او شانسی برای قبول مسئولیت تیم ملی دارد یا نه، گفت: بعید می‌دانم. وزیر در این کارها دخالت نمی‌کند. برانکو هم سرمربی پرسپولیس است، تعهد دارد و ادامه کار می‌دهد. من شانسی برای سرمربی شدن برانکو قائل نیستم.

دیدگاه‌ها