کد خبر : 1602487 | 15 فروردين 1398 ساعت 20:37 | 51.3K بازدید | 0 دیدگاه

از محمد قاضی عذرخواهی می کنم

شجاع:جای لوگوی نود خالی است

مدافع پرسپولیس باوجود شرایط عصبی نیمه اول بازهم یکی از بهترین های تیمش بود.

شجاع:جای لوگوی نود خالی است

به گزارش ورزش سه از میکسدزون ورزشگاه آزادی شجاع خلیل زاده در ابتدای مصاحبه با خبرنگاران چای خبرنگاران برنامه نود را خالی کرد و گفت :قبل از هر چیز باید بگویم که  جای لوگوی برنامه  بین میکروفن ها۹۰ خالی است و امیدوارم این برنامه زودتر برگردد.


او  در مورد بازی گفت: بازی مهمی بود. ما هر سه چهار روز بازی می‌کنیم و دربی سختی را داشتیم اما خدا را شکر که بردیم. البته دربی برای ما همانند بازی‌های دیگر بود و نباید برای خودمان حساس کنیم.


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که رقبای شما مانند استقلال و سپاهان عقب افتادند گفت: شرایط استقلال به خودشان ربط دارد. از من در مورد تیم خودمان بپرسید.


وی در مورد شرایط پرسپولیس در آسیا و این‌که آیا احتمال دارد با برد به آسیا برگردند، گفت: اتفاقی نیفتاده که کامبک بزنیم. خودمان را برای دیدار با الاهلی آماده خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم در قهرمانی لیگ هت‌تریک کنیم.


مدافع پرسپولیس که با محمد قاضی برخورد داشت که باعث شکسته شدن سر مهاجم پیکان شد در این خصوص گفت: باید از محمد قاضی عذرخواهی کنم، بالاخره فوتبال است و این برخوردها نیز وجود دارد.


وی درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی گفت: هنوز شش بازی دیگر برای ما باقیمانده و شش فینال دیگر داریم. با تمرکز پیش می‌رویم تا در تک تک بازی‌ها امتیاز بگیریم. امیدوارم که هواداران هم از ما حمایت کنند، چون کار خیلی سختی تا پایان لیگ داریم.


خلیل‌زاده در مورد دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت: لیگ قهرمانان شرایط خاص خودش را دارد. با الاهلی هم بازی سختی داریم و سعی می‌کنیم پیروز باشیم. نه فقط ما، امیدوارم استقلال و ذوب‌آهن، دیگر نمایندگان فوتبال ایران هم موفق باشند، چون همه تیم ملی ایران هستند.

دیدگاه‌ها