کد خبر : 1602503 | 15 فروردين 1398 ساعت 21:24 | 57.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نیمه بالایی جدول باشیم، برایمان موفقیت است

فرکی: پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی دارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نمی گویم در خانه خودمان بازی کردیم چون برای ما داخل خانه و خارج از خانه فرقی نمی کند.

فرکی: پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی دارد

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در میکسدزون هم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدای صحبت های خود درباره بازی اظهار داشت: جدا از نتیجه باید بگویم عملکرد بهتری می توانستیم داشته باشیم. هر 2 گلی که دریافت کردیم، دقیقا در اواخر نیمه ها بود. گل دوم به نظر من روی یک اتفاق بود. این اتفاق وقتی برای تیمی مثل پرسپولیس رخ می دهد، این تیم به سادگی آن را از دست نمی دهد.


وی افزود: بازیکنان ما هم زحمت کشیدند. ما به دنبال این بودیم که بازی را ببریم. نمی گویم در خانه خودمان بازی کردیم چون برای ما داخل خانه و خارج از خانه فرقی نمی کند.


سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که برخی می گویند پیکان بعد از 40 سال همچنان هوادار ندارد، گفت: ورزشگاه را که می بینید، متوجه می شوید پرسپولیس برای قهرمان شدن چیزی کم ندارد. این تیم هم هوادار دارد، هم بازیکن تراز اول دارد، هم دربی را برده و در بهترین شرایط است. اگر این تیم را با ما قیاس کنید، اصلا شرایطشان قابل قیاس نیست. انتظار من از برخی بازیکنان بیشتر است چون امروز نتوانستند همه توانایی خود را به کار بگیرند.


فرکی در ادامه درباره پیش بینی اش از قهرمان این فصل بیان داشت: الان نمی شود قهرمان را صددرصد پیش بینی کرد چون رقابت نزدیک است. 4 تیمی که بالای جدول هستند، رقابتشان نزدیک است. پرسپولیس هم یکی از این تیم هاست. تراکتورسازی و سپاهان هم هستند. استقلال با توجه به شکست در دربی و تساوی دیروز کمی فاصله گرفته است. من فکر می کنم پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی دارد.


وی در خصوص جایگاه پیکان تا پایان فصل گفت: ما امیدواریم در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم. به نظر من این یک موفقیت است. ما وقتی کار را شروع کردیم، تیمی که کاملا روحیه اش از دست رفته بود را تحویل گرفتیم، اما این مدت شرایطمان بهتر شد. هم از نظر روحی و هم کسب امتیازات نسبت به نیم فصل اول شرایط بهتری داریم. تمام هدف ما این است که برای فصل بعد بتوانیم متفاوت تر شرایط پیکان را دنبال کنیم؛ اگرچه لیگ برتر شرایط سخت شده است.


سرمربی پیکان درباره رویارویی اش با برانکو در سال های اخیر عنوان کرد: از زمانی که برانکو به پرسپولیس آمده، این تیم 2 قهرمانی آورده است. من آن مقطع سرمربی سپاهان بودم. این تیم الان هم در کورس قهرمانی قرار دارد و در لیگ قهرمانان هم نتایجی خوبی گرفت.

دیدگاه‌ها