کد خبر : 1602571 | 16 فروردين 1398 ساعت 12:38 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

خشم آرسنال از نقشه هانوفر برای بازیکن ژاپنی

آرسنال از باشگاه آلمانی هانوفر به علت بازی ندادن بازیکن قرضی این تیم، تاکوما آسانو، عصبانی است و فکر می‌کند هانوفر برای جلوگیری از فعال شدن بند آزادسازی فوتبالیست ژاپنی دست به این کار می‌زند.

خشم آرسنال از نقشه هانوفر برای بازیکن ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال از باشگاه آلمانی هانوفر به علت آنچه بازی ندادن عمدی به بازیکن قرضی توپچی‌ها، تاکوما آسانو، می‌داند عصبانی است و مراتب اعتراض خود را به این باشگاه آلمانی ابلاغ کرده است. آرسنالی‌ها می‌گویند هدف هانوفر این است که از فعال شدن بند آزادسازی این فوتبالیست ژاپنی در پایان فصل جلوگیری کند.

 

آسانوی 24ساله در شروع فصل جاری به صورت موقت و به عنوان بازیکن قرضی از آرسنال به هانوفر رفت. آسانو در این فصل 15 بازی برای  هانوفر انجام داده و یک گل هم برای این تیم به ثمر رسانده. ولی مدتها است که آسانو به یک نیمکت‌نشین تمام‌عیار تبدیل شده و آرسنالی‌ها معتقدند علت نیمکت‌نشینی او به هیچ وجه فوتبالی نبوده است.

 

1395380

 

به گزارش میرر، اگر آسانو در فصل جاری یک بازی دیگر برای هانوفر انجام دهد، باشگاه آلمانی در پایان فصل برای خرید دائمی او از آرسنال، مجبور خواهد شد 2.6 میلیون پوند به توپچی‌ها پرداخت کند.

 

به همین خاطر مدیران هانوفر تصمیم گرفته‌اند برای فعال نشدن بند آزادسازی آسانو نگذارند او دیگر تا پایان فصل بازی کند. به نظر می‌رسد به همین علت، فوتبالیست ژاپنی تا پایان فصل جاری بوندس‌لیگا روی نیمکت خواهد نشست.

 

روزنامه آلمانی کیکر گزارش داد که هانوفر این مطلب را به آرسنال اعلام کرده و باعث خشم مدیران آرسنال شده است.

 

 

دیدگاه‌ها