کد خبر : 1602614 | 16 فروردين 1398 ساعت 16:10 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

این مصدومیت بدشانسی بزرگ 98 من بود

عباسی: آقای داور زحمات یک هفته ما را هدر دادی

هافبک تکنیکی ذوب آهن که در دیدار مقابل سپیدرود در دقایق ابتدایی با مصدومیت همسترینگ مواجه شد، احتمالا سه هفته از همراهی تیمش دور خواهد بود.

عباسی: آقای داور زحمات یک هفته ما را هدر دادی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا عباسی، هافبک تاثیرگذار ذوب آهن طی هفته‌های اخیر با بدشانسی بزرگی مواجه شد و در دقایق ابتدایی دیدار با سپیدرود از زمین خارج شد. او البته مدعی است داور با تصمیم اشتباه خود در صحنه منجر به گل ذوب آهن باعث هدر رفتن تلاش یک هفته‌ای آنها شد.


وی درباره مصدومیتش گفت: تا زمانی که در زمین بودم بازی خوبی بود و خوب بازی می‌کردیم ولی بعد از مصدومیتم به رختکن رفتم و دیگر بازی را ندیدم و موقعیت‌های حساس بازی را نگاه کردم که واقعاً می‌توانستیم برنده این بازی باشیم ولی خیلی وقت‌ها نتایج آنطور که می‌خواهیم نمی‌شود.


وی در ادامه گفت: هنوز به طور دقیق مشخص نیست ولی ظاهراً مصدومیتم کشیدگی همسترینگ است و به احتمال زیاد 3 تا 4 هفته باید بیرون بنشینم که واقعاً این اتفاق یک بدشانسی بزرگ است چرا که به خوبی در تیم جا افتاده بودم و جایگاه خودم را پیدا کرده بودم و در بدترین زمان این مصدومیت به سراغم آمد.


هافبک ذوب آهن در مورد شروع بد سال 98 برای خودش گفت: واقعاً سال به بدترین شکل برایم شروع شد. در بازی با سپاهان اخراج شدم و یک بازی را از دست دادم و حالا هم این مصدومیت بد موقع به سراغم آمد و امیدوارم ادامه سال 98 برایم به این شکل نباشد.


عباسی در مورد اعتراض ذوبی‌ها به داور مسابقه هم گفت: فکر می‌کنم در این بازی از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و گلی که زدیم به اشتباه خطا گرفته شد و گل سالمی بود. تیم ما تلاش زیادی طی یک هفته از خود داشت تا بتواند به امتیاز کامل بازی دست یابد اما یک تصمیم اشتباه مانع از این اتفاق شد. بهرحال باید این اشتباهات را هم پذیرفت و با آن کنار آمد.


وی در مورد  سپیدرود هم گفت: بازی با تیم‌های پایین جدول در هفته‌های پایانی بسیار سخت است چرا که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و باید به هر شکل خودشان را از خطر سقوط نجات بدهند و اصلاً اینطور نیست که با توجه به جایگاهشان در جدول بگوییم تیم ضعیفی هستند.


هافبک ذوب آهن در مورد صحبت‌هایی که از علاقه چند تیم لیگ برتری به جذبش شنیده می‌شود نیز گفت: هنوز یک ماه و نیم به پایان لیگ باقی مانده و همه تمرکز ما روی دیدارهای باقی مانده تیم است تا به بهترین شکل ممکن فصل را تمام کنیم و از الان به این مسائل فکر نمی‌کنم. هیچ صحبتی هم با من نشده و فقط این مسائل را در رسانه‌ها شنیده‌ام. ضمن اینکه من یک سال دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم.

دیدگاه‌ها