کد خبر : 1602670 | 16 فروردين 1398 ساعت 19:51 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری:

آرسنال چالش های بزرگی پیش رو دارد

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل اورتون حاضر شد.

آرسنال چالش های بزرگی پیش رو دارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو فصل دوری از لیگ قهرمانان، توپچی ها در حال حاضر از موقعیت مساعدی برای بازگشت به این تورنمنت معتبر برخوردار هستند، اما اونای امری تاکید کرد تیمش بازی به بازی پیش خواهد رفت.

 

1390732

 

شرایط بازیکنان: "بازیکنانی مانند لورن کوشیلنی و گرانیت ژاکا در تمرینات امروز آرسنال حضور نداشتند و ما برای تعیین وضعیت آنها در انتظار فردا خواهیم ماند، اما امروز آرون رمزی همانند دیگران تمرین کرد و مشکلی برای همراهی آرسنال ندارد.

 

مسوت اوزیل اخیرا در تمرینات عملکرد مناسبی داشته و در بازی های آرسنال نیز به خوبی بازی می کند و من از این فرم اوزیل بسیار راضی هستم. در حال حاضر در تیم ما فضا و روحیه بسیار خوبی حکمفرما است و همه بازیکن با کیفیت و رفتار خوب خود به ما کمک می کنند و اوزیل نیز از این قاعده مستثنی نیست."

 

دیدار با اورتون: "ما بازی به بازی پیش رفته و می دانیم که پنج بازی از هفت دیدار باقیمانده، چالش هایی بزرگ است. ما می خواهیم عملکرد خوبی در ورزشگاه خانگی خود داشته باشیم و من فکر می کنم ما اکنون از اعتماد به نفس کافی برخوردار بوده و می دانیم که دیدار با اورتون بسیار دشوار است.

 

راه زیادی تا پایان فصل مانده و ما در هر دیدار با اطلاعات مربوط به همان تیم پیش رو به میدان می رویم اما در حال حاضر مسابقه یکشنبه مقابل اورتون مهمترین دیدار برای ما است."

دیدگاه‌ها