کد خبر : 1602680 | 16 فروردين 1398 ساعت 20:11 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

حرف های بعد از کلین شیت چهاردهم

تراکتوری ها نگران نباشند چون فروزان را دارند

دروازه بان تراکتورسازی با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در بازی برابر صنعت نفت به چهاردهمین کلین شیت فصلش دست پیدا کرد.

تراکتوری ها نگران نباشند چون فروزان را دارند

به گزارش" ورزش سه" محسن فروزان در این فصل در تراکتورسازی عملکرد خوبی داشته و توانسته یکی از مهره کلیدی تیمش در مسیر رسیدن به صدر باشد. او در بازی امروز برابر صنعت نفت با چهاردهمین کلین شیتی که انجام داد در صدر دروازه بان های لیگ هجدهم از این نظر قرار گرفت. او بعد از بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:« خداراشکر می کنم که به خاطر تمرینات زیادی که صبح و عصر انجام می دهم توانسته ام دروازه را بسته نگه داشته و به نوعی با این کلین شیت ها جواب زحماتم را گرفتم.»


او درباره چهاردهمین کلین شیت هم گفت:« خیلی خوشحال هستم که به رکورد کلین شیت نزدیک شده ام. امروز بازی سختی داشتیم اما خداراشکر بازهم توانستم دروازه را بسته نگه دارم. من می خواهم تنها یک چیزی به هواداران بگویم و آن اینکه در بدترین شرایط و سخت ترین روزهای ما در زمین، آرامش خودشان را حفظ کنند چون آن ها محسن فروزان را دارند.»


دروازه بان تراکتورسازی در ادامه گفت:« انشالله من بتوانم همیشه خوب کار کنم و جواب اینهمه طرفدار خوب که به ورزشگاه می آیند را با سیوهای خوبم بدهم. امروز چهل هزار نفر از راه های دور و نزدیک به ورزشگاه آمده بودند و این اتفاق خیلی مهمی است. ما هم به آن ها قول می دهیم که با جان دل برایشان بازی کنیم.»

 

دیدگاه‌ها