کد خبر : 1602759 | 17 فروردين 1398 ساعت 11:03 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

پلیس به دنبال کسی که برای آلیسون بطری پرت کرد

اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل پرتاب دو بطری پلاستیکی به سمت آلیسون دروازه‌بان لیورپول، در جریان بازی دیروز دو تیم در ورزشگاه خانگی ساوتهمپتون، درباره این حادثه تحقیقات رسمی خواهد کرد.

پلیس به دنبال کسی که برای آلیسون بطری پرت کرد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و ساوتهمپتون دیروز در ورزشگاه خانگی ساوتهمپتون، استادیوم سنت‌مری به مصاف هم رفتند و لیورپول موفق شد میزبان را با نتیجه 3-1 از پیش رو بردارد. اما بعد از به ثمر رسیدن گل سوم لیورپول، درحالیکه جردن هندرسون، زننده گل سوم مرسی‌سایدی‌ها در حال شادی بعد از گل بود، تصاویر تلویزیونی، آلیسون، دروازه‌بان برزیلی لیورپول را در حالی نشان داد که در حال جمع کردن دو بطری پلاستیکی از روی زمین بود، یک بطری کوکاکولا و یک بطری فانتا.

 

1395602

 

دروازه‌بان برزیلی لیورپول در این لحظه درست در مقابل جایگاه اصلی هواداران ساوتهمپتون که به چپل استند معروف است ایستاده بود. هواداران لیورپول که در این بازی برای تشویق تیم‌شان به استادیوم آمده بودند در طرف دیگر ورزشگاه حضور داشتند.

 

1395604

 

سان در گزارش خود در این باره می‌گوید هیچکدام از دو بطری به  آلیسون برخورد نکرده ولی او متوجه شده که بطری‌های پر از نوشابه نزدیک او فرود آمده است.

 

1395603

 

این در حالی است که چندی پیش یک هوادار آرسنال به خاطر پرتاب بطری به سمت دله آلی، ستاره تاتنهام، در استادیوم خانگی آرسنال، امیریتس، به مدت چهار سال از حضور در ورزشگاه‌ها منع شده بود.

 

با توجه به اینکه مسئولان فوتبال انگلیس در مورد پرتاب اشیای خارجی به درون زمین حساس بوده و معتقدند این می‌تواند برای بازیکنان خطرناک باشد انتظار می‌رود این بار هم جریمه سنگینی در انتظار تماشاچی‌های خاطی باشد. پلیس هم اعلام کرده تحقیق درباره این حادثه را آغاز کرده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها