کد خبر : 1602807 | 17 فروردين 1398 ساعت 12:56 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم آرزوی دیرین مردمم برآورده شود

طاهران: راضی نیستم، اما به خاطر جام سکوت می‎کنم

هافبک تدافعی تراکتورسازی می گوید از نیمکت نشینی در این تیم راضی نیست اما به خاطر شرایط حساس کنونی سکوت می کند.

طاهران: راضی نیستم، اما به خاطر جام سکوت می‎کنم


علی طاهران در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برد تراکتورسازی مقابل نفت آبادان بیان کرد: بسیار خوشحالم که توانستیم یک برد خوب دیگر به دست بیاوریم و از کورس قهرمانی عقب نمانیم. تیم ما روی نوار موفقیت افتاده و نباید اجازه دهیم این نوار پاره شود. هر بازی برای ما حکم یک فینال دارد و به همین خاطر همه بازی ها را برای بردن شروع می کنیم. خوشبختانه تا اینجا نیز خوب پیش رفتیم و انشاالله 6 برد دیگر کسب کنیم و جام را به آغوش بکشیم.


وی درباره نیمکت نشینی خود در تراکتورسازی بیان کرد: این موضوع نظر سرمربی تیم است و من قطعا از شرایط راضی نیستم. اینکه حرفی نمی زنم هم دلیل بر رضایتم نیست. قطعا هر بازیکنی دوست دارد بازی کند و من نیز از این قاعده استثنا نیستم. با این حال تراکتور تیم شهر خودم است و با شرایطی که تیم دارد، نمی خواهم حاشیه ای ایجاد شود. به همین خاطر سکوت می کنم تا انشاالله بعد از کسب جام درباره خیلی از مسائل حرف بزنم.


هافبک تدافعی تراکتورسازی همچنین گفت: با وجود اینکه از شرایط ناراحتم اما تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم نظر آقای لیکنز را جلب کنم. در تمرینات هرچه دارم می گذارم و امیدوارم در آینده بتوانم بیشتر برای تیم محبوبم بازی کنم.


طاهران در پاسخ به این پرسش که آیا با شرایط کنونی سال بعد در تراکتور می ماند یا خیر، تاکید کرد: تا آخر فصل زمان زیادی باقی مانده و از حالا نمی شود حرفی در این خصوص زد. انشاالله بعد از قهرمانی تراکتور در این باره فکر می کنم و تصمیم می گیرم.


وی در پایان افزود: تیم ما شایسته کسب عنوان قهرمانی است. ما در تبریز همه مدعیان را برده ایم و فقط مانده تا پرسپولیس اینجا بیاید. انشالله با همین روحیه خوب پرسپولیس را هم می بریم و با امتیازات دیگری که کسب می کنیم آرزوی دیرین هواداران خوب تراکتور را محقق می کنیم.

دیدگاه‌ها