کد خبر : 1602818 | 17 فروردين 1398 ساعت 13:20 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

کوهنورد: فوتبال شیراز نیازمند حمایت است

فجر توانست در بازی آخر خودش مقابل بادران با کسب یک امتیاز جایگاه خودش را در رده نهم جدول حفظ کند.

کوهنورد: فوتبال شیراز نیازمند حمایت است

کاپیتان فجر در این رابطه به "ورزش سه" می گوید: بازی مقابل بادران بازی سختی بود اما با تلاش و همدلی توانستیم با کسب تساوی از این بازی عبور کنیم اگرچه من فکر می کنم می توانستیم برنده این بازی باشیم ولی خب شانس با ما یار نبود.


کوهنورد که سابقه سالها حضور در لیگ برتر را دارد در ادامه گفت: در ابتدای فصل از ۲ تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما هدفم حضور و کمک به تیم شهرم بود فجر یکی از تیمهای با ریشه فوتبال ایران است و حقش حضور در سطح اول فوتبال ایران است، فجر همیشه بازیکن ساز بوده و امسال هم جوانهای زیادی را به فوتبال معرفی کرده است اما خب همیشه مشکلات خاص خودش را دارد و من فکر می‌کنم آنطور که باید و شاید حمایت نمی شود.


کاپیتان متعصب فجر در پایان می گوید: فصل برای ما تمام شده اما تلاش می کنیم که در هر بازی برنده باشیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم و همچنین در جدول رده بندی جایگاه خوبی را کسب کنیم من امیدوارم مسئولین از تیمهای شیرازی حمایت کنند چرا که حضور یک تیم از شیراز در لیگ‌برتر ‌قطعا به نفع فوتبال و شیراز است.


کوهنورد که در زمان سیل در‌کنار خانواده های سیل زده حضور داشت و تلاش زیادی برای کمک به این افراد داشت افزود: این وظیفه من است که به هموطنانم کمک کنم اگرچه اعتقاد دارم مردم ما همه در این شرایط با همدلی مثال زدنی مرهمی بر این دردها هستند.

دیدگاه‌ها