کد خبر : 1602867 | 17 فروردين 1398 ساعت 16:32 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

امید به بازگشت بعد از تعطیلات نوروزی

آخرین خبر از پیوستن بازیکن سابق میلان به تراکتورسازی

مروارید سیاه تراکتورسازی بی‌صبرانه منتظر است تا در قهرمانی احتمالی این تیم در لیگ برتر نقش ویژه‌ای داشته باشد.

آخرین خبر از پیوستن بازیکن سابق میلان به تراکتورسازی

به گزارش ورزش سه، کوین کنستانت که سابقه بازی در میلان ایتالیا را دارد، در نقل و انتقالات زمستانی به تیم تراکتورسازی تبریز اضافه شد اما به دلیل مشکل قلبی نتوانست این تیم را همراهی کند و قراردادش به صورت موقت به حالت تعلیق در آمد.


اما این بازیکن ۳۱ ساله اهل گینه اواخر سال گذشته و قبل از شروع تعطیلات نوروزی خبر از حل مشکل خود داد و اعلام کرد که به زودی به تبریز برمی‌گردد.


 طبق آخرین اخباری که کوین همراه با مدارک پزشکی در اینستاگرام خود منتشر کرده است، فعلا تنها مشکل بازگشت او تعطیلات بلندمدت نوروزی است:

 

1395723


«از ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۷ آماده بازگشت به تبریز هستم تا در تیم تراکتورسازی بازی کنم. اما نمی‌دانم چرا آنها من را مستقیم به تیم بر نمی‌گردانند! من نمی‌توانم بیشتر از این منتظر بمانم.»


او همچنین خطاب به طرفداران تراکتورسازی گفت: «من آماده بازگشت هستم؛ الان تست‌های پزشکی موفق بوده و من هیچ مساله‌ای ندارم و می‌توانم فوتبال بازی کنم. بر اساس آخرین خبری که دارم باشگاه قرار است این هفته برای من بلیط بازگشت به تبریز را تهیه کند! البته دو هفته پیش هم قول داده بودند بلیط من را بگیرند اما گفتند به خاطر تعطیلات نوروزی به تعویق افتاده است. الان هم می‌گویند متخصص قلب این هفته از تعطیلات برمی‌گردد و من می‌توانم برگردم. امیدوارم این بار تاخیری نباشد چون من خیلی دوست دارم بازی کنم و کیفیت خودم را نشان بدهم. من از همه هواداران تشکر می‌کنم که همیشه پیگیر وضعیتم هستند اما بازگشتم دست من نیست.»


کوین همینطور ادامه داد: «مدیر برنامه‌هایم به من قول داده است تا مشکلم را این هفته برطرف کنند. تا بتوانم برگردم همه طرفداران را از نزدیک ببینم.»


مدافع و هافبک دفاعی چپ‌پای تراکتورسازی همچنین گفت: «من از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم تا تلاش می‌کنند من برگردم. امیدوارم تمام مراحل بروکراسی‌های پزشکی مرتبط هم به زودی انجام شود تا برگردم.»


بازگشت کنستانت آماده که توانایی بازی در چند پست مختلف را دارد می‌تواند در اندک بازی‌های باقیمانده لیگ با توجه به اینکه تراکتور در کورس قهرمانی است، بسیار مفید باشد.

دیدگاه‌ها