کد خبر : 1602889 | 17 فروردين 1398 ساعت 18:07 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

در تصمیماتم تردید نمی کنم؛ هرچه شد به صلاحم بود

انصاری: حضور در تبریز فراتر از حد تصور من بود

ساسان انصاری روز گذشته موفق شد اولین گل خود را برای تراکتوری ها به ثمر برساند. او حالا می تواند ادعا کند شرایطش برای حضور در ترکیب اصلی کاملا ایده آل است.

انصاری: حضور در تبریز فراتر از حد تصور من بود


به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری به عنوان یکی از بهترین گلزنان فوتبال ایران در سال های اخیر با حضور در تیم های پرسپولیس و فولاد و سپاهان و اکنون تراکتورسازی، خود را به عنوان یکی از مهاجمان روی بورس در فوتبال ایران معرفی کرده است. ساسان در سه فصل اخیر موفق شده 41 گل وارد دروازه رقبا کند.  مهاجم – وینگر جدید تراکتوری ها که توانسته خود را به ارنج اصلی این تیم برساند روز گذشته با فرصت طلبی موفق شد گل سه امتیازی تیم را به ثمر برساند به همین بهانه با او به صحبت پرداختیم.


دیر به تیم پیوستم و به همین دلیل دیر به ترکیب رسیدم


خداراشکر شرایطم کاملا خوب است. بهرحال من پنج هفته مانده تا آغاز دور برگشت لیگ به تراکتورسازی پیوستم و با توجه به شرایط تیم و آمادگی بازیکنان طبیعی بود که تا دیدار قبلی نتوانم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم تا اینکه پس از هفته ها حضور در تیم و درک شرایط و هماهنگی کامل توانستم به ترکیب 11 نفره راه پیدا کنم. این طبیعی بود که وقتی دیر به تیم اضافه شده باشم دیرتر هم به ترکیب اصلی برسم. چرا که باید از نظر بدنی و هماهنگی کامل با تیم به ترکیب راه پیدا کنم.


لیست بازیکنان را ببینید نمی توانید ترکیب اصلی را حدس بزنید


نکته ای که درباره تیم ما وجود دارد این است که 22، 23 بازیکن باکیفیت بالا در تیم داریم. علاوه بر جوانان و نفراتی که در فوتبال ایران و لیگ برتر همیشه موفق بوده اند، بازیکنانی که اسم و رسم دارند و در تیم های بزرگ اروپا هم توپ زده اند در تیم حضور دارند و با توجه به این شرایط می گویم که بازیکنان حاضر در تیم ما آماده هستند و اگر لیست بازی را به شما بدهند واقعا نمی دانید کدام بازیکن را می توانید در ترکیب اصلی به میدان بفرستید.


سه کاپیتان تیم ملی بهترین نقش را در تراکتور دارند


همانطور که گفتم بازیکنانی در تیم داریم که در تیم های معتبر اروپایی توپ زده اند. بازیکنانی که حضور در کنار آنها می تواند افتخار بزرگی برای هرکس و هر باشگاهی باشد. مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی سه کاپیتان تیم ملی هستند که اکنون در تیم تراکتورسازی دارند بهترین نقش را ایفا می کنند. آنها حتی از نظر شخصیتی هم در تیم تاثیر بسزایی تاکنون گذاشته اند. حضور در کنار آنها که پیش از این هم در یکی دو اردوی تیم ملی برای من افتاده بود تجربه مهمی است که حالا در تیم باشگاهی ام اتفاق افتاد.


بازی در تبریز فراتر از حد تصورم بود


من در تیم هایی کار کردم که همگی پرهوادار بوده اند و طبیعی بود که مزه و لذت آن را چشیده باشم اما قطعا می گویم اینجا در تبریز شرایط به گونه ای دیگر است. هواداران تراکتور بسیار پرشور و دوست داشتنی هستند. انصافا آن چیزی که من در ماه های اخیر دیدم فراتر از حد تصورم بود. نقش هواداران تراکتور اینجا غیرقابل انکار است. زندگی همه مردم آذربایجان همین تیم است و کاملا پیداست نتایج تیم به طور مستقیم در زندگی آنها تاثیر دارد. نوع هواداری در تبریز با جاهای دیگر تفاوت زیادی دارد.

 


نقش هواداران تراکتور غیرقابل انکار است


خداراشکر در سال های اخیر در تیم های بزرگی توپ زده ام. هرکسی تیمی را انتخاب می کند قطعا هدفی دارد و برای من هم همینطور بود. نوع بازی که تراکتور ارائه می دهد و پر هوادار بودنش و همینطور بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند باعث شد تا من این تیم را انتخاب کنم و حالا فکر می کنم بهترین تصمیم ممکن را گرفتم. نقش هواداران و حامیان این تیم کاملا غیرقابل انکار است.


وقتی به سپاهان رفتم که شرایطش روبه راه نبود


هر بازیکن برای اینکه بتواند خود را تثبیت کند نیاز به زمان دارد. متاسفانه زمانی که من به سپاهان پیوستم شرایط این تیم روبه راه نبود اما با این حال فکر می کنم هفته قبل فوتبال فوق العاده ای ارائه کردیم. خود من در سال اولی که در سپاهان بودم موفق شدم 11 گل به ثمر برسانم و در رده سوم بهترین گلزنان قرار بگیرم. این فصل هم تا قبل از جدایی از سپاهان توانستم 4 گل برای این تیم به ثمر برسانم و در حالی که فوروارد نوک نبودم، دومین گلزن تیم شوم.

 


نام های بزرگ همیشه در تصمیم گیری ها اهمیت دارند

قطعا حضور نام های بزرگ در تراکتورسازی در تصمیم گیری من اهمیت زیادی داشتند. در برخی اردوها با این بازیکنان بودم. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در لیگ های اسپانیا و انگلیس و آلمان، در تیم های بزرگی بودند. احسان حاج صفی بیشتر از 100 بازی ملی دارد و قطعا این ها ستاره هایی هستند که هر تیمی آرزو دارد آنها را در اختیار داشته باشد. این بازیکنان می توانند از لحاظ تیمی و فنی و جو بین بازیکنان، کمک زیادی کنند.


گلزنی شیرین است اما حاضرم گلی نزنم ولی بازی را پیروز شویم
هر بازیکنی دوست دارد گل بزند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. طبیعی است که همیشه از گلزنی لذت می برم اما در کنار آن همیشه سعی می کنم مثبت بیندیشم و اولویت های بزرگتری برای خودم در نظر بگیرم به همین دلیل به طور مثال در شرایط کنونی دوست دارم که تا آخر فصل گلزنی نکنم اما همیشه برای تیمم مفید باشم و بازی به بازی تیمم حریفان را از پیش رو بردارد.

 

 

1395525

 


عادت کردیم و بازی به بازی پیش می رویم


خیلی ها در تیم های مختلف درباره قهرمانی در لیگ حرف می زنند و یا از ما هم درباره این موضوع می پرسند اما ما بازی به بازی پیش می رویم. یعنی به گونه ای یاد گرفتیم که تنها به بازی بعدی مان فکر کنیم. در حال حاضر به جای اینکه بخواهیم به یک ماه یا چهل روز آینده فکر کنیم ترجیح می دهیم به بازی پیش رو برابر سپیدرود فکر کنیم. هر پیروزی در دیدار پیش رو مهم ترین هدف ماست و هواداران هم همین را می خواهند.  

 


هر اتفاقی که برایم افتاده به صلاح من بود


هرگز به گذشته و به اتفاقاتی که برایم افتاده و یا می افتد فکر نمی کنم و هیچ وقت حسرت آن را نمی خورم. کاملا معتقدم هر اتفاقی که برای من می افتاد به خیر و صلاح خودم بوده و به همین دلیل هیچوقت در تصمیم هایم تردید نمی کنم. من همیشه اعتقاد دارم همه چیز دست خود بازیکن است.

دیدگاه‌ها