کد خبر : 1602890 | 17 فروردين 1398 ساعت 18:09 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

تنها 50 درصد پول گرفته‌ایم

آبشک: سوت اشتباه نبود الان ما ششم بودیم

هافبک تیم نساجی مازندران می‌گوید شعار علیه امیر قلعه نویی خط دهی چند نفر بوده و مشابه چنین اتفاقی هرگز در استادیوم شهید وطنی رخ نداده است.

آبشک: سوت اشتباه نبود الان ما ششم بودیم

به گزارش "ورزش ‌سه"،  تیم نساجی روز گذشته با کسب تساوی برابر سپاهان چهارمین مدعی را بعد از استقلال، تراکتور و پرسپولیس متوقف کرد تا گربه سیاه جدید تیم‌های بالا جدولی باشد. محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که بهترین نمایش را برابر شاگردان امیر قلعه نویی به نمایش گذاشت. او در گفت و گو با ما در خصوص این بازی و هم‌چنین نمایشی که از خود ارائه کرد، گفت: دیدار بسیار سختی داشتیم. سپاهان برای برد آمده بود و می‌خواستند هر طور که شده سه امتیاز را بگیرند و به پرسپولیس برسند. اما ما بعد از هفته اول که به ذوب‌آهن باختیم دیگر به هیچ تیمی در خانه نباخته بودیم. خدا را شکر توانستیم با حمایت هواداران سپاهان را نگه داریم. خودم هم خدا را شکر بسیار خوب بازی کردم. نقطه قوت سپاهان در خط هافبک و حمله بود و باید مقاومت می‌کردم. همه بازیکنان بسیار خوب بازی کردند و می‌توانستیم برنده باشیم اما این اتفاق رخ نداد.


وی در ادامه گفت: فکر می‌کنم تیم بسیار خوبی داریم. در نیم فصل اول با نکونام و نیم فصل دوم با آقا مجید جلالی بسیار خوب بودیم. سال اولی است که به لیگ برتر آمده‌ایم و به راحتی تیم در لیگ ماند. پس پتانسیل بسیار بالایی داریم. اگر اختلافات داخلی حل شود می‌توانیم در آینده بهتر نتیجه بگیریم. تماشاچیان نقطه قوت ما هستند و با حمایت 90 دقیقه‌ای کار را برای حریف سخت می‌کنند و همین باعث می‌شود که نساجی پتانسیل بالایی داشته باشد.


هافبک نساجی در خصوص وجود اختلاف بین دو مالک باشگاه و هم‌چنین مشکلاتی که دارند گفت: مشکلات زیاد داریم. یک سری اختلافات بین مالکان باشگاه وجود دارد. با این حال و به علت مشکلات سخت مالی که وجود دارد باید قدردان مالکان بود که از جیب خود هزینه می‌کنند. اما باید اختلافات جزیی بین این دو کامل حل شود تا تیم خوب نساجی آسیب نبیند. از نظر امکانات همه تیم‌ها مشکلات خاص خود را دارند. در باشگاه ما هم یک سری مشکلات ریز هست که قابل حل است. ولی ما تا به اینجا 50 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم و تنها شش هفته به پایان لیگ باقی مانده است و ای کاش آقایان صنیعی فر و حدادیان فکر خوبی برای پیشبرد اهداف خود و باشگاه داشته باشند.


آبشک هم‌چنین نساجی را دارای پتانسیل بالا برای صعود در جدول مسابقات دانست و گفت: اختلافی با تیم ششم جدول نداریم و می‌توانیم در این رتبه قرار بگیریم. مطمئنا اگر اشتباهات داوری در نیم فصل اول نبود ما الان جزو شش تیم بالایی بودیم. امسال پتانسیل داریم تا این کار را انجام دهیم اما اگر نشد با حل اختلافات در فصل آینده این اتفاق رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها