کد خبر : 1602904 | 17 فروردين 1398 ساعت 18:47 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

کارون اروند یک تیم نیست، دورهمی است

بنگر: لباس‌مان را پاره نکنید، نداریم!

کاپیتان سابق پرسپولیس از اتفاقات عجیبی که در لیگ دسته اول پشت سر می‌گذارد صحبت کرد.

بنگر: لباس‌مان را پاره نکنید، نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر، بازیکن سابق پرسپولیس و سپاهان که به موفقیت‌های بزرگی به همراه این دو تیم دست یافته، این روزها راهی لیگ دسته اول شده و پیراهن تیم اروند کارون را برتن کرده است. مدافع تیم جنوبی اروند از روزهای سختی که در این تیم پشت سر می‌گذارد صحبت کرده و خبر از شرایط کاملا آماتور و غیرورزشی در این تیم می‌دهد.


محسن بنگر در ابتدای صحبت‌هایش گفت: شرایط خودم خوب است اما شرایط تیم بد است. نمی‌دانم به چه شکل می‌توان توصیف کرد اما واقعا و صادقانه باید بگویم که شرایط تیم اصلا خوب نیست. من از پارس جنوبی جدا شدم و به این تیم آمدم و در ابتدا به من از سوی آقای سامری وعده وعید زیادی داده بود. وعده که نه، همه آنها در قراردادم آمده بود. اما اکنون در شرایطی که سه بازی مانده لیگ تمام شود هزار تومان هم دریافتی نداشته ایم.

 


وی ادامه داد: من 20 سال پیش با شموشک در لیگ دسته اول حضور داشتم اما باور کنید که  شرایط آن روزهای تیم ما بهتر از این تیم است. البته اگر بشود نام آن را تیم گذاشت و بیشتر شبیه دورهمی است!
بنگر درباره اینکه آیا امیدواری برای بهبود اوضاع در تیم کارون اروند خرمشهر می‌بیند گفت: تیم کسی را ندارد اما صد در صد ماندگار است. جالب است که بچه‌های ما به همراه کادرفنی از تمام توان خود سود می‌برند و باید بدانید که ما به خاطر مشکلاتی که داریم هفته به هفته شاید یک جلسه تمرین کنیم اما نتایج خوبی گرفته‌ایم. تعجب من از این است که خرمشهر با این امکانات که نفت و گاز دارد و منطقه آزاد محسوب می‌شود و هشت سال دفاع کرده، یک نفر از مسوولان نمی‌آید به آن کمک کند.

 


وی در ادامه گلایه‌های خود از وضعیت تیم گفت: باور می‌کنید در بازی آخر ما تدارکات حضور نداشت و بازیکنان کار خودشان را کردند. من به یکی از توپ جمع کن در پایان بازی لباسم را دادم اما بازی بعد به من گفتند دیگر لباس نداریم و همان یک دست بود! این واقعا به نظرتان اسمش تیمداری است؟ این مردم لایق این شرایط هستند؟ در یک بازی پزشک تیم رقیب مصدومیتم را تیب کرد! در جریان بازی اگر لباس مان پاره شود در نیمه دوم لباس دیگری نداریم و باید با همان به میدان برویم! این دیگر چه اوضاعی است و باور شدنی نیست که تیمی با این شرایط بخواهد به کار ادامه دهد. خرمشهر به این بزرگی و با این منابع هیچ مسئولی نباید بیاید و یک گوشه کار را بگیرد؟ چهار ماه اینجا هستم و یک مسوول ندیدم که دلش برای تیم و مردم اینجا بسوزد و بیاید کمکی انجام دهد و یک گوشه تیم را بگیرد تا مردم با فوتبال دل شان خوش شود؟


محسن بنگر درباره اینکه با این شرایط چه تصمیمی برای فصل آینده خواهد گرفت گفت: اینکه من نمانم قطعی است و واقعا همانطور که گفتم تیمداری که نمی‌کنند و یک دورهمی است. با این شرایط خودشان هم بهتر است تیم ندهند و بیشتر از این شان و شخصیت مردم این خطه را پایین نیاورند. مردم اینجا خیلی محترم هستند و جان شان را داده اند و هشت سال در جنگ بوده‌اند و این اصلا زیبنده نیست که با این بی مسوولیتی احترام آنها حفظ نشود. سه ماه است که مدیرعامل باشگاه را ندیده‌ایم و از ارومیه با اتوبوس آمدیم.


وی با اشاره به مشکلات زمین تمرین این تیم گفت: در زمین ما فینال جام حذفی برگزار می‌شود اما چهار ماه است که اینجا آب ندارد و زمین را آب نداده‌اند. برای دوش گرفتن آب نداریم و واقعا خسته می‌شوم که بخواهم این مشکلات را بیشتر از این بگویم. دلم واقعا برای مردم اینجا می‌سوزد که با این همه مشقت و از خودگذشتگی باید شاهد این مسائل باشند و دل شان با فوتبال هم خوش نباشد. آقای هومن افاضلی نمی‌تواند روی مسائل فنی تمرکز کند و باید به این فکر کند که تیم را چطور به شهرهای مختلف بفرستد و اردو برگزار کند. چند جا پول هتل و بلیت را خودشان داده‌اند و علاوه بر اینکه پول نگرفتند باید پول هم از جیب بدهد. امیدوارم مسوولان استان و این شهر به خودشان بیایند و فکری برای شان و شخصیت مردم اینجا کنند و این واقعا زیبنده نیست. اینجا ما 25 بازیکن هستیم با 25 هوادار و تماشاگر که در بازی‌ها حاضر می‌شوند و آنها واقعا دل شان بیشتر برای تیم می‌سوزد.

دیدگاه‌ها