کد خبر : 1602931 | 17 فروردين 1398 ساعت 20:44 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان ایمان سلیمی در ترکیب تراکتور

مدافع جوان تراکتورسازی نمایش خیره کننده ای در ترکیب این تیم در دیدارهای این فصل از خود به جا گذاشته و توانسته با اعتمادبنفس بالا و کیفیت فنی مناسب، نقش موثری در جمع سرخ‌های تبریزی داشته باشد.

خط و نشان ایمان سلیمی در ترکیب تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، خط دفاعی تراکتورسازی با حضور ایمان سلیمی توانسته عملکرد مناسبی در این فصل به جا بگذارد و در کنار دیگر بازیکنان آنها را در جمع مدعیان این فصل قرار دهد.


تراکتورسازی با بسته نگه داشتن دروازه خودش در بازی با صنعت نفت به 7 بازی پیاپی بدون گل خورده و رکورد 650 دقیقه‌ای رسید. قطعا در کنار درخشش محسن فروزان در دروازه، خط دفاع هم سهمی در این رکورد فوق‌العاده دارد و در این میان نقش پررنگی باید برای ایمان سلیمی، مدافع جوان تراکتور قائل بود.


سلیمی که خیلی زود جایگاه ثابتش را در ترکیب تراکتور پیدا کرد در اکثر دیدارهایی که در فصل جاری برای این تیم به میدان رفته عملکرد کم اشتباهی داشته و توانسته تا حد زیادی خیال سرمربیان خود را از عقب زمین راحت نگه دارد.


این بازیکن در دیدار با صنعت نفت هم از خوب‌های تیمش بود و کسب نمره‌های خوب در سایت‌های آنالیز فوتبال گواه همین موضوع است.
با توجه به شرایط سنی خوب سلیمی او می‌تواند یکی از موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ما در پست دفاع و یک گزینه مطمئن برای تیم ملی در آینده باشد و باید دید تراکتورسازی که نشان داده خریدهایش را با مطالعه انجام داده و در کنار جذب اسامی بزرگ، جوان‌های با استعدادی به ترکیب خود اضافه کرده در ادامه به چه شکلی از سلیمی بهره می‌برد.


در شرایط حاضر مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، شجاع خلیل زاده از جمله بازیکنان مدعی حضور در پست دفاع میانی تیم ملی محسوب می‌شوند و در کنار آنها ایمان سلیمی نیز با نمایش چند هفته اخیر خود از اکنون برای حضور در لباس تیم ملی خط و نشان کشیده است و امیدوار است با تداوم درخشش در تراکتورسازی و دستیابی به موفقیت در جمع شاگردان لیکنز به این مهم نیز دست یابد.

دیدگاه‌ها