کد خبر : 1603000 | 18 فروردين 1398 ساعت 09:58 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

صفری- ایراندوست، دوئلی که برنده نداشت

هفته نخست لیگ سوئد در فصل 2019 شاهد دوئل جذاب دو بازیکن ایرانی‌الاصل بود.

صفری- ایراندوست، دوئلی که برنده نداشت

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، بهرنگ صفری از مالمو و دالهو ایراندوست که در 20 سالگی یکی از بازیکنان کلیدی باشگاه هاکن محسوب می‌شود. این بازی را ورزشگاه سوئدبانک و باشگاه مالمو میزبانی کرد و در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. آنتونسن برای مالمو گل زد و دالهو ایراندوست هم در دقیقه 76 بازی را به تساوی کشاند.


 بهرنگ صفری از ابتدا در ترکیب مالمو حاضر بود اما ایراندوست در دقیقه 74 به زمین رفت و 2 دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رساند. ایراندوست سومین فصل حضور در لیگ برتر صعود را سپری می‌کند و بهرنگ صفری هم مدت‌هاست پیراهن مالمو را پوشیده و البته سابقه بازی برای اندرلخت در لیگ بلژیک و بازل در لیگ سوییس را نیز در کارنامه دارد.


 نکته جالب درباره این دو بازیکن، حضور در تیم ملی سوئد است. بهرنگ صفری که هم‌دوره زلاتان ابراهیموویچ است بیش از 30 بازی ملی برای سوئد انجام داده و سال‌ها دفاع چپ ثابت این تیم بوده. هر چند که این بازیکن در آخرین سال‌های فوتبال خود به دفاع وسط نقل مکان کرده و بازی در این پست را تجربه می‌کند. دالهو ایراندوست که یکی از استعدادهای مهم فوتبال سوئد محسوب می‌شود و البته اصالتی کرد دارد، ماه گذشته برای نخستین بار با پیراهن سوئد مقابل ایسلند به میدان رفت و از دقیقه 78 وارد زمین شد. ایراندوست همچنین در دومین بازی ملی خود 90 دقیقه مقابل فنلاند بازی کرد تا نشان بدهد مورد اعتماد یونال اندرسون- سرمربی تیم ملی سوئد- قرار دارد.

دیدگاه‌ها