کد خبر : 1603010 | 18 فروردين 1398 ساعت 10:35 | 47.9K بازدید | 1 دیدگاه

سیمئونه: چرا در نوکمپ سر ما را می‌برند؟

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از شکست 2-0 تیمش مقابل بارسلونا از کیفیت داوری بازی و به خصوص اخراج دیگو کاستا بازیکن این تیم در دقیقه 28 بسیار عصبانی بود.

سیمئونه: چرا در نوکمپ سر ما را می‌برند؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج دیگو کاستا، ستاره اتلتیکو مادرید در دقیقه 28 دیدار دیشب دو تیم بارسلونا و اتلتیکو در نوکمپ، دیداری که در نهایت با پیروزی 2-0 کاتالان‌ها به پایان رسید، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو از کیفیت داوری در لالیگا ابراز نارضایتی کرده و به این نکته اشاره کرد که بازیکنان اتلتیکو در 11 سفر اخیرشان به نوکمپ برای دیدار با بارسا، هفت کارت زرد دریافت کرده‌اند.

 

اتلتیکو پیش از بازی دیشب با اختلاف هشت امتیاز با بارسای صدرنشین در رتبه دوم جدول لالیگا قرار داشت و هر نتیجه دیگری به جز پیروزی عملا به معنای پایان امیدهای این تیم برای قهرمانی بود. اما هنوز چیزی از شروع بازی نگذشته بود که در دقیقه 28، دیگو کاستا ظاهراً به دلیل صحبتی که با داور بازی، خسوس مانزانو کرده بود از زمین اخراج شد تا آخرین امیدهای اتلتیکو در این بازی رنگ ببازد.

 

1395930

 

دیگو سیمئونه در پایان بازی که با شکست 2-0 تیمش همراه بود از داوری این بازی بسیار عصبانی بود و به خبرنگاران گفت:" ما در 11 بازی اخیرمان در نوکمپ هفت کارت زرد دریافت کرده‌ایم. احتمالا یک جای کار غلط است".

 

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت:"من از داور علت اخراج را پرسیدم و او گفت کاستا به او چیزی گفته که اخراجش کرده. ولی کاستا می‌گوید آن حرف را نزده. اگر کاستا واقعا حرفی که داور ادعا می‌کند را زده باشد، در این صورت اخراج او درست بوده".

 

1395931

 

سیمئونه در ادامه گفت:" ولی بازیکنهای دیگر هم خیلی حرفها می‌زنند بدون اینکه اخراج شوند. ما این را هر روز می‌بینیم ولی کسی آنها را اخراج نمی‌کند. البته این حرف من حرکات کاستا را توجیه نمی‌کند. اگر داور حرفهای او را توهین تفسیر کرده، حق داشته کاستا را اخراج کند ولی حرف من این است که وقتی حرفهای مشابه زده می‌شود، نتیجه برای همه بازیکنها یکسان نیست".

 

دیدگاه‌ها