کد خبر : 1603031 | 18 فروردين 1398 ساعت 11:34 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

شما نباید من را مورد تمسخر قرار دهید؛

داستان درگیری خبرنگاران با قلب سفید پرتغالی!

پائولو سرجیو سرمربی تیم صنعت نفت آبادان توضیحاتی درباره درگیری اش با خبرنگار آبادانی را ارائه کرد و پرده از ماجرای جالبی برداشت.

داستان درگیری خبرنگاران با قلب سفید پرتغالی!

به گزارش ورزش سه، پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت آبادان دو هفته قبل در نشست خبری پس از بازی با یکی از خبرنگاران دچار درگیری لفظی شد. او که فرصتی برای توضیح در این باره پیدا نکرده بود، در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در این باره گفت: من فقط از افراد یک چیز میخواهم؛ به آن ها احترام می‌گذارم و انتظار دارم آن ها هم چنین کنند. این اولین بار نبود که آن خبرنگار با من صحبت و به من بی احترامی می‌کرد. من فارسی را یک مقدار متوجه می‌شوم (به فارسی). متوجه شدم که ایشان چه گفتند. در واقع آن لحظه از دستشان عصبانی شدم تا الان هم وقتی برای صحبت درباره آن موضوع نداشتم و الان با شما دارم برای اولین بار در این خصوص صحبت میکنم.

 

وی افزود: من مردی هستم که قلب سفیدی دارم، اصلا ترس و واهمه ای ندارم که جلوی شما از او معذرت خواهی کنم اما خودش هم می‌داند که چه کار کرده است. من به شغل روزنامه نگاران احترام میگذارم و به هر سوالی با هر نیتی پاسخ می‌دهم اما زمانی که من به سوال شما پاسخ می‌دهم، شما نباید من را مورد تمسخر قرار دهید، احترام گذاشتن خیلی خیلی مهم است.

 

پائولو سرجیو همچنین اظهار داشت: خبرنگار می‌تواند یک سوال عمیق بپرسد، یا چالشی یا خیلی سطح پایین. ببینید این واقعاً به خبرنگار بستگی دارد. این که مدام بپرسید چرا فلانی را بازی می‌دهی و فلانی را نه واقعا تکراری است.

 

سرمربی صنعت نفت راجع به شرایط کارش در آبادان هم عنوان کرد: من با نتایجی که تیمم گرفته قطعا خوشحال نیستم و باید بهتر نتیجه می‌گرفتیم اما نمی‌توانم قبول کنم که افراد یا مردمی که هیچ‌گاه از مشکلات ما خبر ندارند و بازیکنانی که با آن ها کار میکنم را شناختی نسبت به آن ها ندارند و فکر میکنند آن ها را بهتر از من میشناسند، این چنین صحبت هایی مطرح کنند.

 

سرجیو درباره شروع کارش در صنعت نفت توضیح داد: زمانی که من به صنعت نفت رفتم بازیکنانی که می‌توانستیم را نگه داشتیم و افرادی را هم در ذهن داشتیم که بتوانیم بخریم. اما چه اتفاقی افتاد؟ تمام بازیکنان فیکس فصل گذشته را از دست دادیم، مثلا آقای محمد دریس سال پیش فقط یک بازی را فیکس بود، گلر شماره یک ما شد. فکر میکردیم یا مگنو، آگوستو، شیمبا، زبیر و ابراهیم زاده را نگه داریم اما در نهایت همه شان رفتند. باتوجه به قانون نقل و انتقالات ایران، ما از لیگ یک و دو خریدیم.

 

او در پایان گفت: همچنین بحران دلار باعث شد که ما مثلا بازیکنی که هفته اول میخواستیم را مجبور شویم هفته بعد با قیمت دو برابر و سه برابر و چهار برابر بخریم. اما بازیکنانم الان نسبت به شروع خیلی بهتر شده اند، اعتماد به نفسشان بالاتر رفته و قابل اطمینان تر شده اند و من فکر میکنم بهتر هم بشوند.

 

دیدگاه‌ها