کد خبر : 1603098 | 18 فروردين 1398 ساعت 14:41 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس بارسا: خاطره رم برابر منچستر تکرار نمی‌شود

جوزپ ماریا بارتومئو اطمینان دارد که تیمش تجربیات لازم را از حذف تلخ فصل گذشته برابر رم به دست آورده است.

رئیس بارسا: خاطره رم برابر منچستر تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته با پیروزی بر اتلتیکو، بیش از نیمی از راه قهرمانی در لالیگا را پیمود و حالا با خیال راحت به لیگ قهرمانان فکر خواهد کرد. حریف بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، منچستریونایتد است.

 

 

1396022

 

 

جوزپ بارتومئو، رئیس بارسا پس از پیروزی بر اتلتیکو گفت:« قدم مهمی به سمت قهرمانی برداشتیم. یازده امتیاز فاصله با اتلتیکو، فاصله خوبی است ولی هنوز از لحاظ ریاضی قهرمانی ما قطعی نیست. 7 بازی و 21 امتیاز دیگر باقی مانده است.»

 

بارتومئو ادامه داد:« اتلتیکو نشان داد که چرا در رده دوم قرار دارد. آنها تا ثانیه پایانی جنگیدند و پاس پس نکشیدند. واضح است که اخراج دیگو کاستا کار را برای مان راحت تر کرد ولی تا دقایق پایانی نتوانسته بودیم به اتلتیکو گل بزنیم و این نشان می دهد که پیروزی بر اتلتیکو حتی با یک یار بیشتر نیز ساده نیست.»

 

لیگ قهرمانان و مصاف با منچستریونایتد:« از شکست فصل گذشته برابر رم، درس های لازم را گرفته ایم. حالا می دانیم که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. مهم نیست نام حریف چه باشد؛ رم یا منچستریونایتد. باید به هر بازی مثل یک فینال نگاه کرد. در همین یک هشتم نهایی شاهد حذف تیم های بزرگی بودیم. بر این اعتقادم که خاطره تلخ سال گذشته این بار و برابر یونایتد تکرار نخواهد شد.»

 

گریزمان:«ما هرگز در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت نمی کنیم. نام های زیادی مطرح می شوند ولی ما تمرکزمان روی بازی های پیش رو است. الان زمان درستی برای صحبت در مورد نقل و انتقالات نیست.»

 

سه گانه:« این هدف اصلی ماست ولی می دانیم که کار دشواری است ولی تمام تلاش مان را خواهیم کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها