کد خبر : 1603125 | 18 فروردين 1398 ساعت 16:40 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ما بیشترین ضرر را بین مدعیان از داوری کرده است

مدیر آلومینیوم: در زمین حرفمان را می‌زنیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می‌گوید تیمی که 12 هفته شکست نخورده قدرتش را نشان داده است.

مدیر آلومینیوم: در زمین حرفمان را می‌زنیم

سعید اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره عملکرد تیم آلومینیوم اراک در لیگ دسته اول بیان کرد: عملکرد تیم ما خوب و راضی‌کننده بود. ما از شرایط تیم راضی هستیم و از روزی که فراز کمالوند حضوریافته 12 بازی انجام دادیم و نه تنها شکست نخوردیم که فقط دو گل دریافت کردیم. جالب اینکه از این دو گل هم یکی روی پنالتی‌بوده که تجدید و گل شده است. این مساله نشان دهنده قدرت تیمی ما است.


وی ادامه داد: از لحاظ کسب امتیازات در نیم فصل دوم عالی کار کردیم و در جدول امتیازی نیم فصل دوم تیم اول هستیم. این نشان می‌دهد که تیم ما چقدر قوی و قدرتمند ظاهر شده و انشاالله این روند را در 3 هفته پایانی نیز ادامه دهیم.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره درخواست شاهین بوشهر برای تغییر در برنامه مسابقات هفته های پایانی این تیم تاکید کرد: این داستان بیشتر شبیه به یک جوک است. چون هیچ عقل سلیمی قبول نمی‌کند که قانون در فاصله 3 هفته تا پایان فصل تغییر کند. برنامه مسابقات از قبل مشخص شده است. دو تیم کناره گیری کردند و حالا که به اینجا رسیده‌ایم که نمی‌شود برنامه را تغییر داد. اگر اینطور باشد هر تیمی می‌تواند بگوید چه هفته ای استراحت کند و چه هفته‌ای بازی اش را کجا انجام بدهد.


اکبرزاده درباره مسائل داوری لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: اگر فیلم بازی‌های همه تیم‌های مدعی را بررسی کنید، مشخص می‌شود که هیچ تیمی به اندازه آلومینیوم از داوری ها ضربه نخورده است. به طور نمونه برای ما در این فصل دوبار پنالتی تجدید شده است. یکبار در بازی با گل‌گهر که پنالتی آنها را بار اول گلرمان گرفت وبار دوم تبدیل به گل حریف شد. یکبار هم در بازی با خونه به خونه ما زدیم و گل شد اما داور تجدید کرد و بار دیگر توپ وارد دروازه نشد. اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد ما الان صدرجدول رقابت‌های لیگ بودیم.


وی در بخش دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: در بازی آلومینیوم مقابل قشقایی از دقیقه 15 ده نفره و از دقیقه 85 نه نفره شدیم. در همین بازی گذشته با مس رفسنجان در دقیقه 4 پنالتی مسلم روی بازیکن ما گرفته نشد و  در دقیقه 72 گل صد درصد سالم مان را کمک داور نپذیرفت که درباره این دو صحنه هم به کمیته داوران نامه زدیم. با این حال هیچ وقت روی داوران فشار نیاوردیم و در بازی با لغات و کلمات در رسانه‌ها فرافکنی نکردیم. همیشه هم سعی کردیم حرفمان را در زمین بزنیم.


اکبرزاده در پایان گفت: امیدوارم نظارت‌ها در هفته های پایانی لیگ یک کامل و دقیق باشد تا حق به حقدار برسد. تیمی که 12 هفته شکست نمی‌خورد مشخص است که تیم قدرتمندی است و آنچه برای به خطرنیفتادن سلامت مسابقات مهم است عملکرد طبق قوانین است. اینکه همه تیم‌ها در زمان مقرر بازی شان را انجام دهند و انشاالله با تلاش های سازمان لیگ و کمیته انضباطی و با نظارت دقیق آنها شرایط خوبی را در هفته های پایانی ببینیم.

دیدگاه‌ها