کد خبر : 1603136 | 18 فروردين 1398 ساعت 17:50 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

در سال تولید ملی مربی بومی آوردیم؛

ابراهیمی: شک نکنید حسین‌خانی دیگر تغییر نمی‌کند

پرویز ابراهیمی می گوید قطعا او تا دو سال آینده مدیرعامل باشگاه مس کرمان باقی خواهد ماند.

ابراهیمی: شک نکنید حسین‌خانی دیگر تغییر نمی‌کند


به گزارش "ورزش سه" باشگاه مانند سایر باشگاه هایی که در لیگ یک کشور حضور دارند، تغییرات زیادی در راس کادر مدیریتی و مربیگری برای بازگشت به لیگ برتر داشته که البته با تساوی مقابل ملوان بندرانزلی تمام امیدهای آنها برای بازگشت به لیگ برتر حداقل در پایان این فصل از رقابت ها از دست رفت.


مدیریت باشگاه مس کرمان در ابتدای فصل محمدرضا کافی بود که پیش از آغاز فصل جای خود را علی قرایی داد. نتیجه این تغییرات جابجایی مجتبی حسینی با نادر دست نشان بود و در نهایت دو ماه پیش بود که پرویز ابراهیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه جانشین قرایی شد تا البته این مرتبه بدون تغییر هیئت مدیره رای به ادامه  فرزاد حسین خانی برای مربیگری فصل آینده تیم بدهد.

 

در همین رابطه با پرویز ابراهیمی  گفتگویی در مورد شرایط باشگاه مس داشتیم که او حرف هایش را اینگونه آغاز کرد: شرایط خوبی داریم و امروز هم رسما فرزاد حسین خانی را به عنوان سرمربی سال آینده انتخاب کردیم. ان شاالله کمک های قوی‌ای هم برای ایشان با نظر خودش انتخاب می کنیم؛ به هر حال سال تولید ملی است و ما هم مربی بومی آوردیم.

 

سوال بعدی ما در مورد شائبه هایی بود که در ابتدای فصل و در مورد دخالت حسین خانی در کار مجتبی حسینی مطرح شده بود و در نهایت این مربی از هدایت مس کنار گذاشته شد که ابراهیمی در این مورد تاکید کرد: خدا را شاهد می گیرم اصلا صحت ندارد. در ابتدای فصل جدایی آقای حسینی و آوردن آقای دست نشان اشتباه بود، چون این جابجایی برای باشگاه هزینه داشت و نیازی نبود. ضمن اینکه بدون بررسی انجام شد. مدیرعامل آقای کافی بود که آقای قرایی آمدند و در واقع این جابجایی کمکی به تشکیلات باشگاه نکرد. 

 

ابراهیمی سپس در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تغییرات متعددی که در راس مدیریت باشگاه مس رخ می دهد، خودش چقدر امیدوار است که این اتفاق برای او تکرار نشود و تصمیماتش ملغی شود، خاطرنشان کرد: من قطعا هستم؛ با توجه به توافقی که با هیئت مدیره داشتیم و دنبال تغییرات اساسی در ورزش باشگاه هستیم. تغییرات در نیروی انسانی، آکادمی، ورزش پایه، سایر رشته های باشگاه. همانطور که می دانید باشگاه مس فقط فوتبال نیست. هشت رشته دیگر داریم و ما یک باشگاه فرهنگی ورزشی تمام عیار هستیم و در فصل جاری لیگ برتر هم تنها باشگاهی هستیم که تا دینار آخر به تعهداتمان عمل کردیم.

 

ابراهیمی سپس به این سوال پاسخ داد که چه تضمینی برای حضور حسین خانی به عنوان مربی وجود دارد که او باز هم با اطمینان گفت: اصلا شک نکنید که تغییری انجام نمی شود. ضمن اینکه همانطور که گفتم ما دنبال تغییرات ساختاری در باشگاه هستیم.

 

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پاسخ به این سوال که آیا حسین خانی همچنان به عنوان بازیکن مربی فعالیت خواهد کرد یا به دنیای مربیگری روی می آورد، گفت: خب در این زمینه بهتر است که تمرکز ایشان روی کار فنی باشد ولی ما با هم هماهنگ هستیم و مشکلی در این زمینه نیست. در نهایت هر تصمیمی خودشان بگیرند.

 

وی در مورد استراتژی باشگاه در نقل و انتقالات فصل آینده هم بیان کرد: با استراتژی آقای فرزاد حسین خانی پیش می رویم ولی باشگاه هم نقطه نظرات خود را بیان می کند. 

 

در نهایت سوال پایانی ما از مدیرعامل مس در مورد تبانی و نگرانی های موجود در لیگ یک است؛ اینکه قبل از قطع امید مس کرمان به صعود آیا این موضوع برای آنها دغدغه بود یا خیر که او پاسخ داد:  بحث تبانی و این ها را ندیدم. من هیچی احساس نکردم. البته ما که با مس رفسنجان بازی داشتیم، حرف و حدیث های زیادی در آمده بود که می خواهند تبانی کنند ولی در نهایت باختیم و این در حالی بود که اگر سه امتیاز را می گرفتیم برای ما نتیجه بسیار خوبی بود.

دیدگاه‌ها