کد خبر : 1603314 | 19 فروردين 1398 ساعت 14:54 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکو با بهترین ستاره خود تمدید می کند

یان اوبلاک گلر اسلونیایی اتلتیکو بی شک بهترین ستاره این تیم در فصل جاری بوده است.

اتلتیکو با بهترین ستاره خود تمدید می کند

به گزارش "ورزش سه"، یان اوبلاک تابستان 2014 و پس از بازگشت کورتوا به چلسی بود که از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست. نمایش های ضعیف او در ابتدا باعث نیمکت نشینی اش شد ولی اوبلاک به تدریج ثابت کرد که چه دروازه بان باکیفیتی است.

او را بسیاری یکی از سه گلر برتر حال حاضر دنیا می دانند و پیشنهادات زیادی نیز از تیم های بزرگ اروپایی دریافت کرده است اما نردیک به دو ماه پیش او فاش ساخت که به تمدید قرارداد با اتلتیکو نزدیک است.

 

 

1396229

 

 

در حالی که این روزها شایعات زیادی در مورد علاقه یونایتد برای جذب اوبلاک شنیده می شود و اینکه در صورت جدایی دخیا، او گزینه اول شیاطین سرخ محسوب می شود، امروز مارکا ادعا کرد که اوبلاک طی روزهای آتی قراردادش را تمدید خواهد کرد. تمام توافقات بین ایجنت او و سران اتلتیکو نهایی شده و او احتمالا تا 2023 قراردادش را تمدید می کند.

 

طبق این ادعا، هرچند رقم دستمزد اوبلاک افزایش می یابد ولی فسخ قرارداد او بدون تغییر، همان 100 میلیون یورو باقی خواهد ماند و این در سال های آینده به تیم های بزرگ و متمول اجازه می دهد تا بدون مذاکره با اتلتیکو و در صورت رسیدن به توافق با اوبلاک، اقدام به جذب او کنند.

آخرین درخشش اوبلاک به بازی دو شب پیش در نوکمپ برابر بارسا بر می گردد که علی رقم مقاومت 85 دقیقه ای و سیوهای درخشانی که داشت، در نهایت دو گل از سوارز و مسی دریافت کرد.

دیدگاه‌ها