کد خبر : 1603335 | 19 فروردين 1398 ساعت 16:05 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

محمدزاده، نژادمهدی، محمدی و طاهری

سیم خاردارهای ذوب آهن در انتظار مهاجمان الوصل

چهار مدافع میانی ذوبی ها امروز آماده حضور در ترکیب ثابت این تیم برای رویارویی با یاران الوصل هستند. نفراتی که درباره حضور هرکدام از آنها در ترکیب اصلی هیچ حدسی نمی توان زد.

سیم خاردارهای ذوب آهن در انتظار مهاجمان الوصل

به گزارش "ورزش سه" ، سبزپوشان اصفهانی امروز در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا باید برابر تیم الوصل امارات قرار بگیرند دیداری که منصوریان و یارانش خوب میدانند ۳ امتیاز حیاتی برای آنها خواهد داشت و به همین دلیل به دنبال استفاده از بهترین نفرات در ترکیب اصلی هستند تا بتوانند به نتیجه مورد نظر برسند.

 

یکی از مهم ترین و البته مبهم ترین قسمت های مربوط به ترکیب ذوبی ها به قلب دفاع این تیم برمی‌گردد جایی که باید دو مدافع در آن حضور داشته باشند و علاوه بر حراست از دروازه به بازی سازی نیز بپردازند. مدافعانی که پیش از این دیده ایم در هنگام استفاده از ضربات ایستگاهی و کرنرها به پیش آمده و اتفاقا گلزنی هم کرده اند.

 

محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده و هادی محمدی سه بازیکن با تجربه و البته نامدار ذوبی‌ها در قلب دفاع هستند در کنار این سه مدافع علیرضا منصوریان در دیدار قبلی از نیما طاهری به عنوان یکی از مدافعان جوان تیم خود در ترکیب اصلی استفاده کرد. با این حساب نماینده ایران برای رویارویی با اماراتی ها از ۴ مدافع میانی آماده سود می برند، مدافعانی که هر کدام از آن ها می تواند در دیدار امروز این تیم در میدان قرار بگیرد.

 

البته هنوز درباره استفاده کادر فنی از این نامها چیزی عنوان نشده اما در صورتیکه منصوریان بخواهد به هر دلیلی از بازیکنان با تجربه تر در ترکیب خود استفاده کند محمدزاده، محمدی و نژادمهدی را دارد که از این بین یک نفر آنها را روی نیمکت خواهد نشاند و دو نفر از آنها را به میدان می‌فرستد. البته ممکن است این مربی از نیما طاهری جوان به مانند آخرین دیدار ذوبی ها در لیگ برتر در کنار یک مدافع باتجربه استفاده کند.

 

منصوریان پیش از این بارها اقدام به نیمکت نشینی هر کدام از این بازیکنان کرده بود و به همین دلیل هیچ یک از این چهار مدافع میانی نمی توانند از حالا خود را در ترکیب اصلی ببینند، باید دید کادر فنی ذوبی ها برای استفاده از سیم خاردار های خود کدام نام ها را در اولویت قرار می دهند بازیکنانی که در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا بارها در ترکیب اصلی تغییر کردند.

دیدگاه‌ها