کد خبر : 1603345 | 19 فروردين 1398 ساعت 16:35 | 55.4K بازدید | 0 دیدگاه

دو راهکار رئال برای انجام دو خرید کهکشانی

پس از یک فصل فاجعه بار، سران رئال تصمیم خود برای تغییر سیاست در نقل و انتقالات تابستانی را گرفته اند.

دو راهکار رئال برای انجام دو خرید کهکشانی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، فصل جاری برای رئال در همان ماه مارچ و پس از دو شکست متوالی برابر بارسا به اتمام رسید و کهکشانی ها از چند هفته پیش دیگر هیج امیدی برای کسب جام ندارند.

اتفاقی که منجر به اخراج سانتی سولاری و بازگشت زیدان شد. سران رئال با علم به این موضوع که با سیاست خرید چند فصل اخیر، دیگر نمی توانند به رقابت در سطح اول فوتبال اروپا ادامه دهند، امسال قصد انجام حداقل دو خرید کهکشانی را دارند و هدف آنها نیز جذب ادن هازارد و پل پوگباست.

 

 

1396246

 

 

حتی زیدان که معمولا عادت به صحبت در مورد بازیکنان دیگر تیم ها را ندارد، در یکی دو نشست خبری اخیر خود صراحتا به تمجید از هازارد و پوگبا پرداخته و به جذب هر دو نیز چراغ سبز نشان داده است.

 

مذاکرات برای جذب هازارد مراحل نهایی خود را طی می کند اما مشکل بر سر رقم انتقال ستاره بلژیکی است.

طبق ادعای اسکای اسپورتس، چلسی برای بازیکنی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده، 116 میلیون یورو می خواهد اما سران رئال قصد دارند تا این رقم را کاهش دهند. در این بین آنها قصد دارند متئو کوواچیچ را وارد پروسه انتقال کنند. ستاره کروات 24 ساله تابستان گذشته، قرضی راهی چلسی شد و اگر محرومیت دو پنجره ای چلسی از خرید بازیکن روز پنجشنبه معلق شود، رئال موافقیت خود برای فروش قطعی کوواچیچ به چلسی را اعلام خواهد کرد و به این طریق رقم انتقال هازارد نیز به میزبان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

امروز مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی نیز در یک نشست خبری تایید کرد که علاقه مند به جذب دائمی کوواچیچ است و به این ترتیب رئالی ها می توانند امیدوار به جذب ارزان تر هازارد باشند.

 

 

1393684

 

 

از سوی دیگر خامس رودریگز نیز به احتمال زیاد پس از دو فصل حضور قرضی در بایرن به رئال باز می گردد و با تایید زیدان او نیز در فهرست خروج قرار خواهد گرفت تا با مبلغ حاصل از فروش او، برای جذب پوگبا اقدام شود.

ستاره منچستریونایتد تمایل به جدایی و پیوستن به رئال را دارد ولی قطعا یونایتد برای فروش او رقم بالایی را تقاضا می کند. حتی این احتمال وجود دارد که خامس به یونایتد پیشنهاد شود. ستاره کلمبیایی که می داند زیدان اعتقاد چندانی به او ندارد، مشکلی با جدایی قطعی از رئال ندارد و می تواند راه ورود پوگبا به رئال را نیز هموار کند.

 

دیدگاه‌ها