کد خبر : 1603360 | 19 فروردين 1398 ساعت 18:34 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: بازی مقابل بارسای گواردیولا همیشه دشوار بود

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل منچسترسیتی حاضر شد.

پوچتینو: بازی مقابل بارسای گواردیولا همیشه دشوار بود

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، تاتنهام در استادیوم جدید خود میزبان منچسترسیتی خواهد بود و پوچتینو این دیدار را یکی از مهم ترین آزمون های دوران خود خواند.

 

دیدار مقابل منچسترسیتی: "فکر می کنم این یک بازی بسیار دشوار برای تاتنهام است زیرا سیتی یکی از بهترین تیم های اروپا و انگلیس است. ما بازی را بسیار هجومی شروع خواهیم کرد و حریف خود را به خوبی می شناسیم. برای چنین بازی هایی آماده هستیم و در مورد حالات مختلفی که ممکن است در جریان مسابقه رخ دهد صحبت کرده ایم و قصد داریم با سرعت بالا بازی را آغاز کنیم.

 

1396254

 

بازی دومی نیز وجود دارد و فضا در لیگ قهرمانان با لیگ برتر متفاوت است. ما امیدواریم و آرزو می کنیم که فضا در استادیوم جدید برای حریفان ما شگفت انگیز و دشوار باشد.

 

دیدار با سیتی یکی از مهم ترین آزمون های دوران مربیگری من است و رسیدن به این مرحله از لیگ قهرمانان بسیار مهیج و البته دشوار است. قرار است در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازی کنیم، نه یک دیدار دوستانه. تیم های بزرگ و بازیکنان قوی دوست دارند در چنین دیدارهایی بازی کنند. این نبرد 11 بازیکن در برابر 11 بازیکن خواهد بود و ما امیدواریم بتوانیم پیروز شویم."

 

رویارویی با پپ گواردیولا: "ما در گذشته یکدیگر را بارها ملاقات کرده و نبرد های زیادی را مقابل یکدیگر انجام داده ایم. بازی کردن در برابر بارسلونای پپ همیشه سخت بود اما من فکر می کنم سیتی می داند که ما شجاعانه فوتبال بازی کرده، تهاجمی هستیم و تلاش می کنیم موفق باشیم."

دیدگاه‌ها