کد خبر : 1603385 | 19 فروردين 1398 ساعت 20:09 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ ستاره کره ای تاتنهام به کوین دی بروین

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، معتقد است شاید بازیکنان منچسترسیتی احساس آنها را درک نمی کنند.

پاسخ ستاره کره ای تاتنهام به کوین دی بروین

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین، هافبک بلژیکی سیتی امروز در مصاحبه ای مدعی شد نباید خیلی به فاکتور استادیوم جدید تاتنهام پرداخت و حالا سون هیونگ مین اینگونه پاسخ وی را داده است.

 

1396273

 

مصاحبه اخیر کوین دی بروین: "مهم است که انرژی مثبتی برای فردا شب حس کنیم. ما فقط باید لذت برده، مبارزه کنیم و ببینیم چه اتفاقی در پایان بازی رخ می دهد. اما به نظر من جو استادیوم می تواند به ما کمک کند، شاید بازیکنان سیتی متوجه این موضوع نباشند زیرا همیشه در خانه بازی کرده اند، اما ما تقریبا دو سال بیرون از خانه بازی کرده ایم و دلتنگ آن بودیم."

 

دیدار برابر سیتی: "استادیوم جدید باور نکردنی است و ما بازیکنان خوبی برای گرفتن نتیجه خوب مقابل سیتی در اختیار داریم. ما نیز مانند سیتی، در تمام طول فصل سه بار در هفته نیز بازی کردیم. اخیرا تاتنهام چند روز بیشتر از سیتی استراحت داشته اما این دلیل برتری ما نبوده و بسیار مهم است در این دیدار که خوب بازی کرده و نتیجه مناسبی بگیرید.

 

هنگامی که شما در بازی های خانگی چه در ومبلی یا چه استادیوم جدید به میدان می روید، خیلی هیجان زده هستید. من نمی توانستم آنچه در دیدار برابر پالاس در استادیوم جدید رخ می داد را باور کنم زیرا همه چیز بسیار مثبت بود."

دیدگاه‌ها