کد خبر : 1603462 | 19 فروردين 1398 ساعت 23:39 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

نژاد مهدی: می خواهیم تیم اول گروه باشیم

تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه روند موفقیت آمیزش در لیگ قهرمان آسیا این بار الوصل امارات را در ورزشگاه خودش شکست داد تا ثابت کند در آسیا تیم دیگری هستند .

نژاد مهدی: می خواهیم تیم اول گروه باشیم

به گزارش ورزش سه، احمد نژاد مهدی بعد از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران مقابل الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: « خدا را شکر بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و توانستیم این بازی سخت را به نفع خودمان به پایان برسانیم. بعد از اینکه در ابتدای بازی گل خوردیم کار‌مان سخت شد، اما رفته رفته به بازی برگشتیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و گام خوبی برای صعود برداریم.»


وی در ادامه با اشاره به استرسی که بعد از دریافت گل اول در تیم ایجاد شد : « در ابتدای بازی که گل دریافت کردیم تیم دچار استرس شد، اما همین که توانستیم به بازی برگردیم، خیلی خوب بود. منصوریان در بین دو نیمه نکاتی گفت و خداراشکر که توانستیم نکات مدنظر کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کنیم.»


مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران همچنین تصریح کرد: «تا الان فکر کنم 50 درصد از راه صعود را طی کرده‌ایم و بازی بعدی‌مان نیز در اصفهان مقابل الوصل بسیار تعیین‌کننده خواهد بود. اولویت ما این است که به عنوان تیم اول صعود کنیم.»

 

خبرنگار: امیر تاجیک

دیدگاه‌ها