کد خبر : 1603503 | 20 فروردين 1398 ساعت 09:15 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: نبود هازارد ضربه بزرگی به چلسی می‌زند

ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل وستهام با دو گلی که توسط ادن هازارد به ثمر رسید گفت ترک چلسی توسط هازارد ضربه بزرگی به این تیم وارد خواهد کرد.

ساری: نبود هازارد ضربه بزرگی به چلسی می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌پوشان چلسی دیشب در خانه خود، استمفورد بریج، در هفته سی و سوم لیگ برتر به مصاف وستهام رفتند و با دو گل ستاره بلژیکی‌شان، ادن هازارد، با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیدند تا با 66 امتیاز به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کنند.

 

درحالیکه در روزهای اخیر شایعات مربوط به جدایی قریب‌الوقوع هازارد از چلسی و پیوستنش به رئال مادرید بسیار قوت گرفته و دیشب هواداران وستهام هم با سر دادن شعارهایی درباره انتقال هازارد به رئال، او را مورد تمسخر قرار دادند، ماتوریتزیو ساری در پایان بازی گفت ترک چلسی توسط هازارد ضربه بزرگی به این تیم لندنی خواهد بود چون پیدا کردن جانشینی برای او عملا غیرممکن خواهد بود.

 

1389272

 

ساری در این باره گفت:" از نظر تکنیکی، از دست دادن هازارد برای چلسی ضربه سنگینی خواهد بود. چون پیدا کردن یک هازارد دیگر غیرممکن است. سطح هازارد آنقدر بالا است که پیدا کردن بازیکنی مثل او سخت نیست، غیرممکن است".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" برای همین امیدوارم در نهایت هازارد در چلسی بماند. در غیر اینصورت، مجبور خواهیم شد از روشهای دیگری استفاده کنیم. من مطمئنم که باشگاه نمی‌خواهد او را بفروشد ولی در نهایت، هازارد هر تصمیمی بگیرد ما مجبوریم به تصمیم او احترام بگذاریم".

 

دیدگاه‌ها