کد خبر : 1603504 | 20 فروردين 1398 ساعت 09:35 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: تمام هوش و حواسم به چلسی است

ادن هازارد، ستاره چلسی که تیمش دیشب با دو گل او موفق شد وستهام را شکست دهد بعد از بازی، از شعارهای هواداران وستهام درباره انتقال او به رئال مادرید انتقاد کرد و گفت آنها در اشتباه هستند.

هازارد: تمام هوش و حواسم به چلسی است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب در خانه خود به مصاف وستهام رفت و با درخشش هازارد و دو گل او در این بازی موفق شد 2-0 به پیروزی رسیده و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند. در این بازی هواداران وستهام بارها با شعارهایی درباره انتقال قریب‌الوقوع هازارد به رئال مادرید به مسخره کردن او پرداختند و ستاره بلژیکی، بعد از بازی با اشاره به این موضوع از هواداران وستهام انتقاد کرده و گفت آنها در اشتباه هستند چرا که او در حال حاضر تمام حواس و توجهش را به چلسی داده است.

 

1396360

 

قرارداد هازارد با چلسی تا سال 2020 ادامه دارد ولی شایعات درباره انتقال قریب‌الوقوع او به رئال مادرید این روزها شدت و گستردگی بی‌سابقه‌ای پیدا کرده است. صحبت‌های هفته پیش زین‌الدین زیدان، سرمربی جدید رئال که گفت مدتها است از تحسین‌کنندگان هازارد بوده، بیش از پیش به این شایعات دامن زده است.

 

اما هازارد در پایان بازی دیشب مقابل وستهام گفت:" هواداران وستهام اشتباه می‌کنند. من در حال حاضر تمام هوش و حواسم را به چلسی داده‌ام و تا پایان فصل همین کار را خواهم کرد. دلم می‌خواهد با چلسی فصل را بین چهار تیم اول تمام کنیم و قهرمان لیگ اروپا بشویم. برای همین هنوز خیلی کار داریم که باید انجام بدهیم. بعدش باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

 

1396359

 

هازارد که در مقابل وستهام با یک بازی درخشان و دو گلی که به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما در روند خوبی قرار داریم. الان سه بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم. در حال حاضر از ادامه این روند راضی هستیم. کسب سهمیه چمپیونزلیگ و قهرمانی در لیگ اروپا هدف ما است و بنابراین باید در هر دو رقابت خوب کار کنیم. من شک ندارم که می‌توانیم به هدف‌هایمان برسیم".

 

  

دیدگاه‌ها