کد خبر : 1603541 | 20 فروردين 1398 ساعت 11:35 | 43K بازدید | 1 دیدگاه

پایان غائله چیپ در استقلال

پیروزی استقلال در برابر الهلال و نمایش فرشید اسماعیلی در این بازی این قدر خوب و شیرین بود که دیگر کسی به دربی فلاش بک نزند و از ضربه چیپ صحبت نکند.

پایان غائله چیپ در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یک قدمی پرسپولیس بود که در دربی باخت! آنهم در روزی که می توانست از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند و به حداقل امتیاز بازی دست یابد. ضربه چیپ فرشید اسماعیلی که از بالای تیر دروازه به بیرون رفت باخت را برای طرفداران استقلال گران کرد و بعد از این بازی موج انتقادات به سوی فرشید اسماعیلی سرازیر شد و همه این سوال را می پرسیدند چرا بازیکنی چون فرشید اسماعیلی باید در چنین بازی حساسی ضربه چیپ بزند؟ طبیعتا اگر اسماعیلی ساده به توپ ضربه می زد و توپ تبدیل به گل نمی شد این انتقادات شکل نمی گرفت. موج انتقادات طرفداران استقلال به حدی بود که باشگاه هم بعد از بازی بیانیه صادر کرد.

 

اما بازی خوب استقلال در برابر الهلال پایان خوبی برای قائله چیپ در این تیم بود. به خصوص که فرشید اسماعیلی هم یکی از مردان این نمایش بود. فرشید بعد از اینکه دقایقی با حضور خود در میدان در بازی با سایپا روند حرکت رو به جلوی تیمش را تغییر داد در بازی دیشب با الهلال هم نمایش خوبی داشت و بار دیگر ثابت کرد می تواند مهره موثری برای استقلال باشد. او که در ماه های اخیر دو پنالتی حساس را برای تیمش از دست داده است اگر دیگر ضربه پنالتی نزند مورد انتقاد واقع نخواهد شد. البته که زدن ضربه پنالتی نباید برای فرشید تابو شود و شاید استقلال نیاز پیدا کند در آینده او باز هم پشت این ضربه بایستاد. همان چیپ نزدن به نظر می رسد کافی است و البته اینکه کمی در تمرین پنالتی مرور کند.

 

غائله چیپ در استقلال به خوبی پایان یافت اما این ماجرا نشان داد چگونه تصمیم احساسی از سوی یک بازیکن می تواند تیم را وارد بحران کند. البته و به طور صد در صد وقتی فرشید تصمیم گرفت به علیرضا بیرانوند پنالتی چیپ بزند از گل شدن توپش مطمئن بود و می خواست یک اتفاق فراموش نشدنی برای طرفداران استقلال بسازد اما این برنامه به گونه ای پیش نرفت که او می خواست و نتیجه اش انتقادات شدیدی بود که به سوی او روانه شد. با این حال باید به فرشید آفرین گفت که روحیه خود را از دست نداد و به بازی برگشت. البته نقش شفر هم در بازگشت فرشید به روزهای خوبش تاثیر گذار بود.

دیدگاه‌ها