کد خبر : 1603542 | 20 فروردين 1398 ساعت 11:58 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

جردن هندرسون:

صلاح برای لیورپول فراتر از یک ماشین گلزنی است

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول می‌گوید کاهش آمار گلزنی محمد صلاح از اهمیت او برای مرسی‌سایدی‌ها نمی‌کاهد چون نقش صلاح در لیورپول فراتر از ماشین گلزنی بودن است.

صلاح برای لیورپول فراتر از یک ماشین گلزنی است

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول مدتی است برای این تیم کمتر از قبل گلزنی می‌کند اما جردن هندرسون، کاپیتان مرسی‌سایدی‌ها می‌گوید کاهش آمار گلهای صلاح به معنای کمرنگ شدن نقش او در ترکیب لیورپول نیست چرا که اهمیت حضور صلاح در زمین به مراتب فراتر از صرفاً گل زدنهای او است.

 

صلاح که سال گذشته در اولین فصل حضورش در لیورپول با درخششی خیره‌کننده 44 گل به ثمر رساند تا آقای گل لیگ برتر شود، امسال برای گلزنی با مشکلاتی مواجه بوده و حتی در برهه‌ای از زمان، از اواسط فوریه تا اوایل آوریل در هشت بازی حتی موفق به یک بار گلزنی نشده بود.

 

1395597

 

البته دوران ناکامی صلاح در گلزنی با گلی که او در جریان پیروزی 3-1 لیورپول برابر ساوتهمپتون به ثمر رساند به پایان رسید ولی جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول می‌گوید اهمیت فرعون مصری این تیم برای مرسی‌سایدی‌ها به مراتب فراتر از گلزنی صرف است.

 

هندرسون در آستانه دیدار امشب لیورپول و پورتو در لیگ قهرمانان گفت:" وقتی می‌بینم بعضی‌ها می‌گویند محمد صلاح بعد از گلزنی مقابل ساوتهمپتون به دوران ناکامی‌اش پایان داد خنده‌ام می‌گیرد. چون برای ما لیورپولی‌ها خیلی واضح است که نقش مهم صلاح در زمین به هیچ وجه به گلزنی خلاصه نمی‌شود".

 

کاپیتان لیورپول در ادامه گفت:" من البته می‌دانم که آمار گلزنی برای مهاجمین اهمیت زیادی دارد، همانطور که دروازه‌بانها و ما مدافعین به آمار کلین‌شیت‌ها افتخار می‌کنند ولی اگر کسی فکر کند که در رختکن ما حتی یک بازیکن هست که افتخارات فردی را مهم‌تر از موفقیت تیم می‌داند اشتباه بزرگی می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها