کد خبر : 1603599 | 20 فروردين 1398 ساعت 14:50 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: همیشه رویای مربیگری چنین تیمی را داشتم

لیورپول از زمانی که یورگن کلوپ را بر راس کار می بیند، بار دیگر به یکی از قدرت های برتر فوتبال اروپا تبدیل شده است.

کلوپ: همیشه رویای مربیگری چنین تیمی را داشتم

به گزارش "ورزش سه"، وقتی کلوپ هدایت لیورپول را در سال 2015 قبول کرد، قرمزها تنها در انگلیس حرف هایی برای گفتن داشتند و البته در بهترین حالت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگیدند ولی سرمربی آلمانی با تغییر ذهنیت باشگاه و جذب بازیکنان ارزشمند، رفته رفته لیورپول را به سطح اول فوتبال اروپا بازگرداند.

 

 

1394910

 

 

لیورپول فصل گذشته تا فینال لیگ قهرمانان نیز صعود کرد ولی با شکست از رئال به نایب قهرمانی رضایت داد. در لیگ انگلیس اما رتبه ای بهتر از چهارمی کسب نکرد. امسال اوضاع کاملا بهتر نیز شده است. لیورپول در جنگ با سیتی بر سر کسب عنوان قهرمانی است و هفته ها پیش سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کرده است.

در لیگ قهرمانان فصل جاری نیز به یک چهارم نهایی صعود کرده و امشب بازی رفت خود را برابر پورتو برگزار خواهد کرد. در صورت صعود، حریف این تیم در نیمه نهایی، یکی از دو تیم بارسا یا یونایتد خواهد بود.

 

یورگن کلوپ در نشست خبری بازی با پورتو و در پاسخ به این سوال که این لیورپول رضایت او را جلب می کند یا خیر، گفت:« بله درست است، همیشه رویای هدایت چنین تیم درجه یک و سطح اولی را داشتم. وقتی یک مربی جوان بودم، دوست داشتم روزی مربی تیمی شوم که برای فتح بزرگترین جام ها می جنگد و حالا خوشحالم که لیورپول من به چنین تیمی تبدیل شده است. تیمی که هیچکس دوست ندارد برابرش قرار بگیرد.

به خصوص در لیگ قهرمانان ما تیم موفق تری بوده ایم. من عاشق این تورنمنت هستم و بازیکنان نیز از بازی در آن لذت می برند. دوست داریم همیشه در لیگ قهرمانان باشیم و حس فوق العاده ای است وقتی از حالا سهمیه ما برای فصل بعد نیز قطعی شده است.»

 

 

دیدگاه‌ها