کد خبر : 1603638 | 20 فروردين 1398 ساعت 17:00 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی کافی برای جبران پیش رو داریم؛

الشلهوب: الهلال هنوز در تمام رقابت‌ها شانس دارد

محمد الشلهوب معتقد است که الهلال همچنان در تمامی رقابت ها تیمی مدعی به شمار می رود و بازی های کافی برای جبران پیش روی آنها وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم فوتبال الهلال با نتیجه 2 بر 1 برابر استقلال تهران شکست خورد تا یکه تازی این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تمام شود و حالا آنها شاگردان شفر و روی فاریا را چهار امتیازی پشت سر خود می بینند. در لیگ عربستان هم آنها 60 امتیازی هستند و یک امتیاز کمتر از النصر دارند که رتبه اول را در اختیار گرفته و به همین دلیل آنها روزهای سختی را تجربه می کنند؛ با این حال کاپیتان با تجربه تیم فوتبال الهلال معتقد است که هنوز بازی های کافی پیش روی تیمش برای جبران دو شکست اخیر برابر استقلال تهران و النصر در دربی ریاض باقی است.

 

محمدالشلهوب هافبک ملی پوش تیم فوتبال الهلال در مورد شرایط این روزها تیم می گوید: برای همه رقابت ها می جنگیم و می توانیم جبران کنیم. تیم ما همچنان در همه رقابت ها شانس دارد.

 

این بازیکن در گفتگوی تلویزیونی که پس از شکست مقابل استقلال داشت، تاکید کرد: شروع موفقی نداشتیم و دو گل خوردیم. سعی کردیم کارها را در نیمه دوم درست کنیم ولی نتوانستیم به سرانجام برسانیم ولی هنوز بازی هایی برای جبران داریم.

 

 

1396512

 

دیدگاه‌ها