کد خبر : 1603651 | 20 فروردين 1398 ساعت 18:21 | 74.2K بازدید | 0 دیدگاه

کریس اسمالینگ:

بعد از رونالدو و امباپه، حالا نوبت لئو مسی است!

کریس اسمالینگ، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی دیدار برابر بارسلونا در مورد رویارویی با لیونل مسی صحبت کرد.

بعد از رونالدو و امباپه، حالا نوبت لئو مسی است!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در بازی رفت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، در استادیوم اولدترافورد مهمان منچستریونایتد خواهد بود و نمایش های پر فراز و نشیب اسمالینگ در فصل جاری باعث شده بسیاری وی را پاشنه آشیل یونایتد در مقابل بارسلونا و لیونل مسی بدانند.

 

1396529

 

اسمالینگ گفت: "به جز دیدارهای دوستانه و بازی های پیش فصل، هرگز در یک رقابت رسمی سابقه رویارویی با لیونل مسی را نداشته ام. من مشتاق بازی مقابل بارسلونا هستم و امیدوارم بتوانیم فرصت های مسی در این دیدار را به حداقل برسانیم.

 

همه ما می دانیم که لیونل مسی بازیکنی در سطح جهانی است اما این موضوع تنها مختص به مسی نیست و همه بازیکنان بارسلونا کلاس بالایی دارند. باید در جریان بازی اطمینان داشته باشیم که قادر به پیاده کردن تمام برنامه های خود درزمین هستیم.

 

همانند دیدار مرحله قبل مقابل پاری سن ژرمن، باید با برنامه بوده و همه وظایف خود را در پست هایشان به خوبی انجام دهند. حالا ما می دانیم که قادر به غلبه بر هر تیمی در این رقابت ها هستیم.

 

بازی کردن برابر مسی لذت بخش است. ما این فصل به اندازه کافی خوش شانس بوده و با کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه روبرو شده ایم و حالا نوبت مسی است، اما این چالشی است که من از آن لذت می برم. وقتی دیدیم که در قرعه کشی باید با بارسا بازی کنیم، لبخند زدیم زیرا این چالش دیگری است و ما مشتاق این بازی هستیم."

دیدگاه‌ها