کد خبر : 1603685 | 20 فروردين 1398 ساعت 21:02 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: خوشحالم سولسشر سرمربی یونایتد است!

جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، منچستریونایتد را بزرگ ترین تیم انگلیس خطاب کرد.

پیکه: خوشحالم سولسشر سرمربی یونایتد است!

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب یونایتد در اولدترافورد میزبان بارسلونا خواهد بود و جرارد پیکه که روزی بازیکن یونایتد بود، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار از روزهای حضورش در این تیم صحبت و البته تمجید کرد.

 

دوران حضور در یونایتد: "از زمانی که من در منچستریونایتد بازی می کردم نیز این تیم بزرگ ترین تیم انگلیس بود اما همیشه در فوتبال دوره های گذار وجود دارد. دوره سر الکس فرگوسن بهترین روزهای یونایتد بود، اما آنها همچنان یک تیم بزرگ هستند.

 

1386035

 

در دوران حضور در یونایتد از یک جوان به یک مرد تبدیل شدم. از 17 تا 21 سالگی در کنار نام های بزرگی بازی کرده و نکات فراوانی آموختم، در آن مقطع من خانواده و دوستانم را ترک کردم و در یونایتد تبدیل به شخص دیگری شدم.

 

زمانی که متوجه شدم قرعه ما یونایتد است بسیار خوشحال شدم زیرا در این سالها مقابل همه تیم های انگلیسی به جز یونایتد بازی کرده بودم، بعد از سال های متمادی به اینجا می آیم اما اولدترافورد هنوز مثل گذشته است. یونایتد بازیکنان خطرناکی مانند روملو لوکاکو و مارکوس راشفورد در خط حمله داشته و تلاش می کند در وهله اول با ضدحملات ما را تهدید کند."

 

سرمربی جدید یونایتد: "اوله گونار سولسشر را به عنوان یکی از هم تیمی های بزرگ خود به یاد می آورم. وی به خود من کمک زیادی کرد تا با شرایط باشگاه، شهر و کشور سازگار شوم و من تجربه ای عالی در کنار سولسشر داشتم و حالا بسیار خوشحالم که او سرمربی یونایتد است. می دانم که داوری در لیگ برتر و لیگ قهرمانان متفاوت است و در انگلیس داوران فضای بیشتری به بازیکنان می دهند، اما سولسشر تیمش را آماده مبارزه خواهد کرد."

دیدگاه‌ها