کد خبر : 1603698 | 20 فروردين 1398 ساعت 22:15 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

با ارائه نمایش‌های درخشان خارج از خانه؛

هفته سوم آسیا؛ صعود خیره‌کننده ایران از یک به چهار

سه نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب 9 امتیاز از سه دیدار حساس و سرنوشت ساز خود شدند.

هفته سوم آسیا؛ صعود خیره‌کننده ایران از یک به چهار  

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی پس از چند هفته وقفه از سر گرفته شد که دو تیم استقلال و پرسپولیس برخلاف شاگردان منصوریان که از دو بازی قبلی 4 امتیاز کسب کرده بودند، اوضاع مناسبی در گروه های خود نداشتند و هر دو با تک امتیازی که کسب کرده بودند، قعر نشین بودند؛ حالا اما شرایط پس از برگزاری بازی های هفته سوم به کلی متفاوت است.


استقلال و ذوب آهن شب گذشته به مصاف الوصل امارات و الهلال عربستان رفتند و هر دو موفق شدند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شوند. 


پس از این دو پیروزی ذوب آهن به صدرجدول گروه اول رفت و بعید به نظر می رسد که طی سه بازی باقی مانده، شرایط به نحوی رقم بخورد که آنها از صعود بازبمانند.


در گروه سوم که شاگردان شفر در آن حضور دارند هم با پیروزی استقلال ورق برگشته و با توجه به تساوی العین و الدحیل، حالا همه چیز به بازی های باقی مانده بستگی دارد.


در نهایت امروز گروه چهارم رقابت ها دو مسابقه خود را برگزار کردند؛ در ازبکستان شاگردان فریرا موفق به پیروزی برابر پاختاکور نشدند و با تساوی 2 بر 2 زمین مسابقه را ترک کردند تا پرسپولیس با کسب پیروزی ارزشمند در دیدار رفت برابر الاهلی بتواند شکست تلخ برابر السد را که در روزهای پایانی سال 97 رقم خورد، جبران کند.


در پایان هفته دوم نمایش ایرانی ها جالب نبود و سهم آنها فقط یک پیروزی بود که آن هم به شاگردان منصوریان تعلق داشت، اما حالا در پایان هفته سوم، پیروزی های نمایندگان ایران به عدد 4 رسیده است و کسب این 9 امتیاز در دیدارهای خارج از خانه ارزش آنها را بیشتر هم می کند.

دیدگاه‌ها