کد خبر : 1603712 | 20 فروردين 1398 ساعت 22:47 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی های فشرده بهانه ای برای شکست نیست

عبدالغنی:پرسپولیس بهتر بازی کرد و برد

کاپیتان باتجربه و 42 ساله تیم الاهلی عربستان در بازی دشوار برابر پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود هرچند در نهایت برابر نماینده ایران شکست خوردند.

عبدالغنی:پرسپولیس بهتر بازی کرد و برد

به گزارش" ورزش سه" حسین عبدالغنی مدافع چپ قدیمی و با تجربه فوتبال عربستان و تیم الاهلی امروز در ترکیب اصلی تیمش نمایش خوبی داشت و در دقایقی از بازی هم با ماریو بودیمیر مهاجم پرسپولیس در زمین درگیری پیدا کرد. کاپیتان الاهلی بعد از این بازی گفت:« خدا را در هر حالی شاکر هستیم. ما بازی سختی داشتیم و سه امتیاز بازی را از دست دادیم اما با توجه به تساوی السد و پاختاکور الان در این گروه همه تیم ها برای صعود شانس دارند.»


او در پاسخ به این سوال که از ابتدا مشخص نبود در ترکیب باشد اما یکی از بهترین های این تیم در بازی امشب بود هم گفت:« ما تحت فشار زیادی هستیم و بازی های فشرده ای را برگزار می کنیم. بچه های ما در روز پیش یک مسابقه را انجام داده و دوروز دیگر هم یک مسابقه دیگر داریم. ما باید دو بازی برابر الهلال در لیگ عربستان و دور برگشت جام باشگاه های عربی بازی کنیم. این فشارها باعث مصدومیت می شود اما این ها عذر و بهانه ای برای این شکست نیستند.» او گفت:« حریف روبروی ما خیلی بهتر بازی کرد و مستحق برد بود.»


عبدالغنی همچنین در پاسخ به این حرف خبرنگار که با وجود انجام بازی در دبی انتظار پیروزی الاهلی می رفت هم گفت:« نه این درست نیست و نمی توان نتیجه بازی را حدس زد. پرسپولیس هم برای برد بازی کرد مثل ما و در نهایت آن ها توانستند به پیروزی برسند.»


کاپیتان الاهلی در پایان درباره داوری مسابقه هم گفت:« داوری خیلی خوبی امروز داشتیم. من مشکلی در داوری ندیدم ، شاید چیزی اتفاق افتاده که من ندیدم اما تا جایی که من دیدم داوری مشکلی نداشت.»

دیدگاه‌ها